اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم کشتی فرنگی خراسان‌رضوی:

تیم‌های لیگ برتری استان از کشتی‌گیران بومی استفاده کنند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کشتی فرنگی خراسان‌رضوی گفت: خراسان‌رضوی دارای استعدادهای فراوانی در کشتی فرنگی و آزاد است و تیم‌های لیگ برتری استان باید از کشتی‌گیران بومی استفاده کنند.

تیم‌های لیگ برتری استان از کشتی‌گیران بومی استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حمید باوفا ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: رشد کشتی فرنگی نیازمند توجه ویژه مسئولان و زحمت و تلاش فراوان جامعه کشتی است.

وی با اشاره به راه یافتن امید قادری و حسن دامن‌افشار دو فرنگی‌کار جوان استان به اردوی تیم ملی گفت: برنامه‌ریزی کوتاه مدت و بلندمدت برای کشتی فرنگی استان تنها راه حل خروج از این رکود است و نیاز به صرف زمان فراوان دارد.

باوفا افزود: توجه به توانایی کشتی‌گیران نوجوان استان این نوید را در آینده نزدیک به جامعه کشتی استان می‌دهد که 3 نفر از آنان با درخشیدن در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان در بهمن ماه امسال به اردوی تیم ملی راه یابند.

سرمربی تیم کشتی فرنگی استان ضمن اشاره به عملکرد قابل توجه کشتی‌گیران بزرگسال این رشته در مسابقات آزاد کشتی فرنگی کشور امسال و رشد قابل قبول آنان عنوان کرد: با صرف وقت بیشتر بر روی نوجوانان و جوانان به دنبال ایجاد پشتوانه‌ای قوی برای جایگزین کردن و تقویت تیم کشتی فرنگی بزرگسالان استان هستیم.

وی همچنین با بیان اینکه هزینه در تیم‌هایی که از کادر فنی و کشتی‌گیران کاملا غیربومی استفاده می‌کنند سودی برای کشتی استان نخواهد داشت عنوان کرد: استعدادها و توانایی‌های بسیاری در کشتی آزاد و فرنگی استان وجود دارد که بکارگیری آنان در کنار نیروهای غیربومی تراز اول کشور در تیم‌های لیگی استان سبب رشد این ورزش در خراسان‌رضوی می‌شود.

انتهای پیام/70003/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول