اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم کشتی پرسپولیس جویبار:

پیروزی روحیه‌بخشی برای کشتی‌گیرانم بود/ قهرمانی ما دور از دسترس نیست

خبرگزاری فارس: مربی تیم کشتی پرسپولیس جویبار پس از برتری تیمش مقابل سایپا تنکابن گفت: پیروزی روحیه‌بخشی برای کشتی‌گیرانم در این دیدار بود.

پیروزی روحیه‌بخشی برای کشتی‌گیرانم بود/ قهرمانی ما دور از دسترس نیست

سید مراد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: با توجه به اینکه تا حدودی صعود تیم به مرحله نیمه نهایی مسجل بود تلاش کردیم به کشتی‌گیران اصلی خود در این مسابقه استراحت دهیم.

وی تصریح کرد: در نخستین دوره این رقابت‌ها کشتی‌گیران خوبی را جذب کردیم که اگر شانس با تیم ما یار باشد قهرمانی دور از دسترس نیست.

مربی کشتی پرسپولیس جویبار در ادامه ابراز داشت: از هواداران و دوستداران به کشتی جویبار تشکر می‌کنم که در تمامی مسابقه داخل خانه و خارج خانه با حضور خود در سالن ما را شرمنده خود می‌کنند.

محمدی درباره مسابقه مرحله نیمه نهایی تیمش مقابل داماش صدرا بابل گفت: هر دو از مدعیان قهرمانی این دوره هستند که کشتی‌گیران ما تلاش خواهند کرد برای کسب عنوان قهرمانی پیروز از تشک بیرون آیند.

وی در پایان با اشاره به حضور سه استان کشور در لیگ برتر کشتی آزاد خاطر نشان کرد: در این دوره از مسابقات کشتی‌گیران خوبی در لیگ شرکت کردند که جا دارد دیگر استان‌ها نیز برای حضور در لیگ با فدراسیون همکاری داشته باشند تا حساسیت این رقابت‌ها بالا رود.

به گزارش فارس، در هفته ششم و پایانی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور پرسپولیس جویبار پنج بر دو مهمان خود سایپا تنکابن را در سالن ورزشی حاجی‌زاده جویبار شکست داد و به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه نهایی شد.

انتهای پیام/86005/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول