اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

جدال 2 تیم مازندرانی در فینال کشتی لیگ ایران

خبرگزاری فارس: در مرحله نیمه‌نهایی دهمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور جام ولایت، 2 نماینده مازندران برای رسیدن به فینال رو در روی هم قرار می‌گیرند.

جدال 2 تیم مازندرانی در فینال کشتی لیگ ایران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، با توجه به نتایج به دست آمده در هفته ششم و پایانی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور دو تیم پرسپولیس جویبار و داماش صدرا بابل به عنوان دو نماینده کشتی مازندران برای رسیدن به مسابقه پایانی و فینال در مرحله نیمه نهایی با هم رقابت می‌کنند.

تیم داماش صدرا بابل با کسب 10 امتیاز به عنوان تیم اول گروه نخست، باید با تیم دوم گروه دوم پرسپولیس جویبار هشت امتیازی در مرحله نیمه نهایی مسابقه دهد.

در دیگر مسابقه این مرحله تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار از گروه اول که 10 امتیاز کسب کرد و تیم اول این گروه شد، با تیم دوم گروه دوم فولاد ماهان سپاهان اصفهان رقابت می‌کند.

مسابقه مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور برای شناخت قهرمان دهمین دوره این مسابقات صبح سه‌شنبه 12 دی در سالن ورزشی 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود که تیم‌های پیروز این مرحله بعد از ظهر همان روز برگزارکننده مسابقه فینال و تیم‌های بازنده نیز در مرحله رده‌بندی با هم مسابقه می‌دهند.

دهمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور با حضور هشت تیم برگزار شد که شش تیم از مازندران بودند.

انتهای پیام/86005/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول