اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی قم:

فرنگی‌کار قمی دومین بار در جام جهانی کشتی می‌گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم از انتخابی کشتی‌گیر سرشناس قمی برای حضور در رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی خبر داد.

فرنگی‌کار قمی دومین بار در جام جهانی کشتی می‌گیرد

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: اینکه کشتی قم به این سطح رسیده است که در تمام رقابت‌های معتبر برون مرزی اعم از بین‌المللی، آسیایی، جهانی و انتخابی المپیک دارای نماینده باشد، مایه خرسندی و امیدواری برای تلاش و کار بیشتر است.

وی ادامه داد: در سالی که به ماه‌های پایانی آن رسیده‌ایم کشتی قم در تمام رقابت‌های برون مرزی حضور داشته و طعم کسب مدال و موفقیت‌های ارزنده‌ای را چشیده است و تلاش می‌کنیم تا بار دیگر این موفقیت را در آینده از کشتی‌گیران توانمند قم شاهد باشیم.

رئیس هیئت کشتی استان قم بیان داشت: در حال حاضر سه کشتی‌گیر قمی در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان حضور دارند و با توجه به استعدادهای بسیار خوبی که در بین این کشتی‌گیران سراغ داریم مطمئنا به زودی چند کشتی‌گیر قمی دیگر نیز به تیم‌های ملی راه خواهند یافت.

وی ابراز داشت: ‌هادی علیزاده پورنیا در تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان سرآمد تمام کشتی‌گیران افتخارآفرین استان قم در میادین مهم داخلی و برون مرزی یک سال اخیر است که رکورد کسب پنج مدال از مسابقات بین‌المللی، آسیایی و جهان را در کارنامه دارد.

 

*رقابت با کشتی‌گیران سه استان

حلوایی اضافه کرد: همین چهره سرشناس اکنون در آستانه حضور در چند رقابت مهم برون مرزی قرار دارد که مهمترین آنها مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی است و در اسفند ماه سال جاری به میزبانی کشورمان در شهر تهران برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: به همین منظور اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان از امروز دور جدیدی از برنامه‌های آماده‌سازی خود را آغاز می‌کند و طی آن چهره مطرح کشتی قم یعنی علیزاده پورنیا نیز در این اردو حضور می‌یابد.

رئیس هیئت کشتی استان قم بیان داشت: در این اردو چهره‌های مطرح کشتی فرنگی کشورمان در هفت وزن حضور دارند و ‌هادی علیزاده پورنیا در وزن 74 کیلوگرم در تقابل با کشتی‌گیرانی از استان‌های تهران، فارس و خوزستان برای به دست آوردن دوبند تیم ملی در جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2013 که اول تا چهارم اسفند ماه به میزبانی کشورمان در تهران به انجام می‌رسد، تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/78002/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول