اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل نوسانات نرخ ارز

واحدهای تولیدی با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق زنجان گفت: در حال حاضر به دلیل نوسانات نرخ ارز واحدهای تولیدی با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند.

واحدهای تولیدی با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامحسین جمیلی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات صنایع نساجی در اتاق زنجان با اشاره به نقش و اهمیت اقدام متشکل اظهار داشت: اتاق‌های شهرستان‌ها به عنوان پارلمان بخش خصوصی همواره تامین منافع فعالان اقتصادی را در راستای رشد و توسعه استان‌ها با اولویت مورد توجه و پیگیری قرار می‌دهند.

وی با اشاره به نوسانات نرخ ارز در طی ماه‌های اخیر تصریح کرد: در حال حاضر بدلیل نوسانات نرخ ارز واحدهای تولیدی با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند.

جمیلی در ادامه این نشست از اعضای این انجمن خواست گزارش ویژه‌ای از وضعیت صنایع نساجی تهیه و پیشنهادات خود را در زمینه حل مشکلات موجود در این صنعت به اتاق ارائه کنند.

وی همچنین از تشکیل جلسه‌ای با مقامات و مسئولان در زمینه این صنعت در آینده خبر داد.

در ادامه این جلسه عضو هیئت رئیسه اتاق نیز ارائه نرخ‌های متفاوت برای مراودات مواد اولیه و همچنین محاسبه مالیات بر ارزش افزوده بر حسب ارز مبادله را از مشکلات واحدهای تولیدی عنوان کرد.

کلانتری که خود از صاحبان واحدهای صنایع نساجی و پوشاک است، صنعت بافندگی و جوراب‌بافی در استان را یکی از بهترین‌های کشور عنوان کرد و گفت: زنجان در حال حاضر بعد از تهران رتبه دوم کشور را در این صنعت به خود اختصاص داده است و گسترش این صنعت می‌تواند در اشتغالزایی سهم بسزایی ایفا کند.

در ادامه نمایندگان واحدهای تولیدی حاضر در این نشست نیز هر کدام به ارائه توضیحات مبسوطی در خصوص مشکلات این صنعت پرداختند.

عدم تبیین اهداف تشکیل انجمن‌‌های همگن، اختصاص مکانی برای افزایش تعامل این انجمن با اتاق، مشکلات بیمه و مالیات از جمله مباحثی بود که از سوی اعضای انجمن مطرح شد.

انتهای پیام/2308/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول