اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سابق اردبیل:

1350 پروژه در اردبیل اجرا شد

خبرگزاری فارس: فرماندار سابق اردبیل گفت: در شش سال گذشته بیش از یک هزار و 350 پروژه در بخش‌های مختلف در سطح شهرستان اردبیل اجرایی و عملیاتی شد.

1350 پروژه در اردبیل اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید اردبیل با یادآوری اینکه این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری یک هزار و 250 میلیارد تومان افتتاح شد، اظهار داشت:‌ پیش‌بینی می‌کنیم دهه فجر امسال نیز با 100 میلیارد ریال اعتبار پروژه‌ها تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

وی از عضو‌گیری 335 هزار نفر در سهام عدالت و پرداخت 20 میلیارد تومان سود از این محل خبر داد و خاطرنشان کرد: بیش از 577 هزار نفر در بحث یارانه‌‌ها در مرکز استان ثبت‌نام کردند که بالاترین درصد ثبت‌نام را در شهرهای مختلف استان شاهد بودیم.

فرماندار سابق اردبیل از پرداخت 26 میلیارد تومان یارانه به صورت ماهانه به جمعیت ساکن در اردبیل اشاره کرد و یادآور شد: در حد وسع و توان دولت در بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم یاریگر بوده و بدون سیاسی‌کاری در این حوزه سعی کرده است خدمتی بی‌منت انجام دهد.

اکبری در خصوص عملکرد پنج دوره انتخابات در دوران مسئولیت‌اش نیز گفت: در انتخابات مجلس هشتم جزو 10 حوزه برتر کشور بودیم و در شاخص‌های تعیین شده نیز جزو 20 فرمانداری برتر شناخته شدیم.

وی با بیان اینکه در انتخابات کوچکترین مسائل منفی و نابسامانی‌های اجتماعی رخ نداد، افزود: از همراهی شورای تامین و دیگر مسئولان استان قدردانی می‌کنیم که در پنج دوره انتخابات حتی یک تجمع غیر‌قانونی، تحصن، درگیری و مسائل سوء امنیتی رخ نداد.

فرماندار سابق اردبیل بیان داشت: در انتخابات ریاست جمهوری دهم جزو 10 حوزه برتر بودیم و جای تاسف اینجاست که برخی‌ منتخبان هیئت اجرایی خود گاه سلامت انتخابات را زیر سئوال می‌بردند.

اکبری با یادآوری اینکه در این مدت هفت سفر استانی هیئت دولت و رئیس جمهور را به استان شاهد بودیم که در کمال آرامش و مدیریت مناسب برگزار شد، تصریح کرد: در شش سال مسئولیت‌‌ام شاهد حضور 200 سفر وزیر، سران سه قوه و مسئولان عالی رتبه کشوری بودم که به مرکز استان صورت گرفت که در کمال آرامش و صحت و اطمینان‌بخشی این سفرها انجام شد.

وی ادامه داد:‌ ما در سرشماری نفوس و مسکن رتبه اول، هدفمندی یارانه‌ها جزو استان‌های موفق و در مدیریت سوخت به موفقیت‌های مهم و ارزشمند دست یافتیم.

فرماندار سابق اردبیل از حل اختلافات 30، 40 ساله برخی طایفه‌ها و روستاها در مناطق مختلف اردبیل نظیر پیله‌سحران، نوجده – رضا‌کندی، گندیشمین – عیسی‌لو به عنوان موفقیت دیگر فرمانداری یاد کرد.

اکبری اذعان داشت:‌ فرمانداری اردبیل در سه مرحله به عنوان فرمانداری برتر و منتخب سراسر کشور معرفی شد که بنده در اجلاس سراسری فرمانداران به رئیس جمهور پیشنهاد دادم سه معاونت فرمانداری‌ها تشکیل شده و معاونت عمرانی نیز احیا شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی عنوان کرد: در پنج سال متوالی شورای تامین مرکز استان شورای برتر انتخاب شده و ما در قالب کارگروه کشاورزی نیز دو برابر سایر مناطق طرح‌های معرفی شده مصوب و پرداختی داشتیم.

انتهای پیام/62001/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول