اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی خبر داد

اجرای چند پروژه بزرگ عمران‌ روستایی در شهرستان‌های جنوبی بوشهر

خبرگزاری فارس: نماینده دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی از اجرای چند پروژه بزرگ عمران‌ روستایی در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر خبر داد.

اجرای چند پروژه بزرگ عمران‌ روستایی در شهرستان‌های جنوبی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام موسی احمدی عصر امروز در نشست مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: ارائه خدمت بی‌منت و جلب رضایت مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان در نظام اسلامی و هیچ کس نباید در این مسیر کوتاهی کند.

وی افزود: توسعه مناطق روستایی و دوردست از اهمیت زیادی برخوردار است و از مسئولان شهرستان کنگان انتظار داریم در این عرصه جدیت داشته باشند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس از اجرای چند پروژه بزرگ روستایی در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: در هر سال و برای هر کدام از شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر (کنگان، دیر و جم) پروژه‌ای بزرگ در نظر گرفته‌ایم که با اجرایی شدن آنها گامی اساسی در توسعه بیش از پیش کنگان، دیر و جم رخ خواهد داد.

احمدی تصریح کرد: شهرهای پنچگانه شهرستان کنگان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و برای توسعه این شهرها نیز برنامه‌ریزی مطلوبی انجام گرفته است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت همگرایی و هم‌اندیشی شهرداران گفت: در حوزه فکری ایجاد یک مدیریت واحد شهری در کنگان ضروری است.

وی با اشاره به جایگاه مهم شوراهای اسلامی در توسعه و عمران شهرها و روستاها بیان کرد: شوراهای اسلامی نماد مردم‌سالاری هستند و در واقع مردم برای پیشرفت شهر و روستای خود تصمیم‌گیری می‌کنند.

احمدی اذعان داشت: شوراها باید بازویی پرتوان برای مسئولین از جمله نمایندگان مجلس باشند زیرا انعکاس مسائل و مشکلات مردم و پیگیری و جدیت در سایه تعامل می‌تواند گره‌ها را زودتر باز کند.

وی همچنین موفقیت امام جمعه کنگان و انتخاب وی به‌ عنوان یکی از ائمه جمعه موفق استان و کشور را تبریک گفت و افزود: ائمه جمعه نقش مهمی در رشد و توسعه منطقه دارند و در واقع زبان گویای مردم هستند.

انتهای پیام/2451/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول