اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی خبر داد

رانش زمین در مسیر اجرای پروژه کنارگذر شمالی بجنورد

خبرگزاری فارس: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در مسیر اجرای پروژه کنارگذر شمالی بجنورد رانش زمین روی داده است.

رانش زمین در مسیر اجرای پروژه کنارگذر شمالی بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی‌اصغر بدیعی‌مقدم ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران این رانش را در حوالی کارخانه آسفالت شهرداری عنوان کرد.

وی افزود: بروز این حادثه طبیعی در این قطعه از کنارگذر شمالی بجنورد سبب وقفه در اجرای این پروژه شد.

بدیعی‌مقدم با بیان اینکه 16 کیلومتر از یک باند این پروژه راه‌سازی آسفالت شده است، گفت: سه کیلومتر نیز اکنون در مرحله آسفالت قرار گرفته است.

وی اجرای رمپ‌های ورودی و خروجی و تقاطع غیر همسطح را از جمله پروژه‌های در دست اجرا برای راه‌اندازی کنارگذر شمالی بجنورد عنوان و اظهار امیدواری کرد؛ تا یک باند از این پروژه تا قبل از اتمام دولت دهم به پایان برسد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی همچنین به روند اجرای کنارگذر جنوبی بجنورد اشاره کرد و افزود: اکنون بخشی از این مسیر اجرا شده و امسال نیز یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای این پروژه اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد: شاید ارزش کنارگذر جنوبی از کنارگذر شمالی بجنورد بیشتر باشد چون که یک رینگ در شهر بجنورد ایجاد شده و در کاهش ترافیک این شهر نقش موثری دارد.

بدیعی‌مقدم پروژه محور بجنورد به «سن‌خواست» را از دیگر پروژه‌های اساسی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی اعلام کرد و افزود: این پروژه اکنون در حال اجرا بوده و به طور حتم با تکمیل آن مسیر بجنورد به پایتخت کشور را کوتاه‌تر می‌کند.

وی همچنین به وضعیت اجرای پروژه راه‌سازی بجنورد - جنگل گلستان اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح در پنج قطعه پیش‌بینی شده که سه قطعه آن اجرایی و دو قطعه آن نیز تا پایان امسال به مناقصه می‌رود.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی اظهار کرد: قطعه اول این پروژه از بجنورد به حوالی آشخانه به طول 33 کیلومتر 34 درصد پیشرفت داشته، قطعه دوم از چمن‌بید به کریک به طول 42 کیلومتر 12 درصد و قطعه سوم این پروژه راه‌سازی از چمن بید به رباط قره‌بیل به طول 24 کیلومتر 13 درصد پیشرفت دارد.

وی تصریح کرد: اکنون این پروژه بزرگ راه‌سازی در عملیات خاکی قرار داشته و پیش‌بینی می‌شود تا بخشی از آن در قالب طرح‌های مهر ماندگار دولت تا تیر‌ماه 92 به بهره‌برداری برسد.

بدیعی‌مقدم همچنین قطعه چهارم این طرح راه‌سازی را از رباط قره‌بیل به چشمه خان و قطعه پنجم را نیز از چشمه خان به سمت جنگل گلستان اعلام کرد.

انتهای پیام/63001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول