اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اختصاص 5 میلیارد ریال برای تکمیل مصلای گچساران

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص پنج میلیارد ریال برای تکمیل بخشی از محوطه داخلی مصلای گچساران خبر داد.

اختصاص 5 میلیارد ریال برای تکمیل مصلای گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید حسین صابری امروز در جریان بازدید از مصلای گچساران گفت: طرح مصلای این شهرستان از سال‌های گذشته آغاز شده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی با بیان این‌که مصلا یکی از نیازهای ضروری در گچساران است، بر لزوم تلاش مضاعف برای تکمیل این پروژه تأکید کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با توجه به نیاز گچساران به محلی برای برگزاری مطلوب نماز جمعه و برپایی مراسمی از جمله اعیاد سعید قربان و فطر، تکمیل این پروژه ضرورت دارد.

صابری افزود: این پروژه یکی از طرح‌های مذهبی بزرگ گچساران بوده که برای ساخت آن تاکنون حدود دو میلیارد ریال هزینه شده است.

وی از اختصاص پنج میلیارد ریال به مصلای گچساران خبر داد و گفت: این اعتبار برای تکمیل محوطه داخل مصلا اختصاص می‌یابد.

صابری محل تأمین این اعتبار را از محل اعتبارات استانداری عنوان کرد و ادامه داد: با این اعتبار می‌توان بخشی از نیازهای موجود مصلای این شهرستان، از جمله مراحل تکمیل ساخت محوطه داخل مصلا را برطرف کرد.

وی یادآور شد: این طرح در زمینی به مساحت پنج هکتار آغاز شده و هم‌اکنون و با تسریع در ساخت پروژه، انتظار می‌رود این پروژه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در دولت‌های نهم و دهم روند اجرا و تکمیل پروژه‌ها شتاب بیشتری گرفته است، تأکید کرد: توجه به کیفیت در اجرای پروژه‌ها از اهمیت خاصی برخوردار بوده و باید به آن توجه ویژه شود.

صابری تعریف و اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی در نقاط مختلف شهری و روستایی را در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم دانست.

وی گفت: مسئولان باید نظارت مستمر و دقیقی بر روند اجرای پروژه‌ها داشته باشند تا پروژه‌ها با کیفیت مطلوب به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است، استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای بازدید از طرح‌های عمرانی و خدماتی گچساران از جمله مصلا، زیرگذر، طرح آبرسانی از سد کوثر به گچساران و دانشکده نفت و گاز به این شهرستان سفر کرده است.

همچنین جلسه شورای اداری گچساران نیز امروز و به ریاست استاندار تشکیل می‌شود.

انتهای‌پیام/82014/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول