اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آذرشهر:

پساب‌های خانگی آذرشهر به معابر عمومی هدایت می‌شوند

خبرگزاری فارس: شهردار آذرشهر گفت: به دلیل اتمام نشدن پروژه فاضلاب شهری و نبود شبکه فاضلاب در آذرشهر اکثر شهروندان آذرشهری پساب خانگی خود را به کانال‌های معابر عمومی شهر هدایت می‌کنند.

پساب‌های خانگی آذرشهر به معابر عمومی هدایت می‌شوند

علیرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آذرشهر اظهار کرد: تعلل در اتمام  شبکه فاضلاب آذرشهر باعث هدایت پساب خانگی خود به کانال‌های کنار خیابان شده که این امر موجب آلودگی بهداشت محیط می‌شود.

محمدی با اشاره به جمعیت بالای شهری آذرشهر تصریح کرد: بیش از 12 هزار خانوار شهری در آذرشهر سکونت دارند و به دلیل نبود فاضلاب شهری، جمع آوری پساب شهری را  ناممکن می‌کند.

شهردار آذرشهر افزود: متأسفانه برخی شهروندان پساب‌های خانگی خود را به داخل قنات‌ها هدایت می‌کنند که این روند باعث بوجود آمدن مشکلات بهداشتی و آلودگی آب‌های زیرزمینی می‌شود.

شهردار آذرشهر تسریع در اتمام پروژه فاضلاب آذرشهر را خواستار شد و افزود: تسریع در اتمام پروژه فاضلاب آذرشهر مستلزم توجه ویژه و اختصاص اعتبار کافی است و اجرای این طرح با این روند سال‌ها به طول خواهد انجامید.

شهردار آذرشهر یادآور شد: شورای اسلامی و شهرداری آذرشهر مساعدت خود را در حد توان برای اتمام هرچه سریع‌تر پروژه فاضلاب اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/60002/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول