اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سعدآباد تاکید کرد

لزوم تسریع در تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های سعدآباد

خبرگزاری فارس: شهردار سعدآباد بر لزوم تسریع در تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی این شهر تاکید کرد.

لزوم تسریع در تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، سید جواد مهدی شامگاه شنبه در بازدید از پروژه‌های شهری سعدآباد اظهار داشت: توسعه عمرانی شهر سعدآباد یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که در یک‌سال گذشته شهرداری سعدآباد با جدیت تمام مورد توجه قرار داده و اقدامات گسترده‌ای در این زمینه انجام شده است.

شهردار سعدآباد خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی با محدودیت‌های فراوانی همراه است و همواره کوشیده‌ایم بیشترین و مطلوب‌ترین خدمات را به شهروندان سعدآبادی ارائه کنیم.

مهدی بیان داشت: اعتبارات عمرانی محدود یکی از مهم‌ترین مباحثی است که در اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها باید به آن توجه داشته باشند و اولویت‌بندی پروژه‌های شهری برای دستیابی به شرایط مطلوب و توسعه حداکثری شهر در دستور کار شهرداری‌ و شورای اسلامی سعدآباد قرار دارد.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر همواره در جلسات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کوشیده‌ایم بیشترین میزان اعتبارات را برای توسعه سعدآباد جذب کنیم و رایزنی‌های گسترده‌ای در این زمینه انجام داده‌ایم.

این مسئول اذعان داشت: با توجه به قرار گرفتن در ماه‌های پایانی سال مدیریت شهری سعدآباد تلاش جدی برای تسریع در تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی را در دستور کاری خود قرار داده است.

شهردار سعدآباد تصریح کرد: مدیریت شهری سعدآباد به‌طور مکرر از وضعیت پروژه‌های در دست اجرا بازدید می‌کند و وضعیت اجرای طرح‌ها را بررسی می‌کند.

مهدی متذکر شد: روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌های شاخص عمرانی و خدماتی شهرداری رضایت‌بخش و مطلوب است و شهروندان نیز از وضعیت موجود اعلام رضایت کرده‌اند.

وی افزود: زیرسازی، آسفالت، نصب سنگ جدول و بهسازی خیابان‌های شهری از مهم‌ترین خواسته‌های مردمی است که شهرداری سعدآباد به اجرای آنها اهتمام ورزیده است.

مهدی یادآور شد: کیفیت مطلوب در اجرای پروژه‌های عمرانی یکی از مهم‌ترین اصولی است که شهرداری و شورای اسلامی سعدآباد تمام تلاش خود را در این راستا معطوف کرده‌اند.

شهردار سعدآباد خاطرنشان کرد: اولویت‌بندی به‌منظور اجرای پروژه‌های عمرانی سال 92 در دستور کار شهرداری قرار گرفته و در جلسات تخصصی با مدیران شهری و اعضای شورای شهر نسبت به این امر اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/2451/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول