اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

نباید در حوزه اقتصادی احساسی عمل کنیم

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع مشکلات و کاستی‌های اقتصادی کشور نباید احساسی عمل کنیم و در این حوزه بهره‌مندی از نظرات کارشناسان خبره و متخصص راهگشا خواهد بود.

نباید در حوزه اقتصادی احساسی عمل کنیم

حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور اظهار داشت: مشکلاتی در این حوزه وجود دارد که ناشی از عوامل مختلفی است.

وی تصریح کرد: نکته مهم در بررسی مسائل اقتصادی این است که نباید با موضوع به صورت احساسی برخورد کرده و تمام طرح‌ها و برنامه‌های ما باید بر اساس اصول منطقی و علمی و بهره‌مندی از نظرات و دیدگاه‌های کارشناسان خبره و متخصص باشد.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه وقتی پای مسائل اقتصادی به ویژه تنگناهایی چون تورم و بیکاری به میان می‌آید، برخی از مدیران مستقیم به خارج از کشور اشاره می‌کنند و این در حالی است که نباید همه مشکلات را به خارجی‌ها نسبت بدهیم.

گروسی با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان خارجی از ابتدای انقلاب وجود داشته و باز هم ادامه خواهد یافت، گفت: در چنین شرایطی نباید از اهمیت و تاثیرگذاری مدیریت داخلی غافل ماند و همه امور را به عوامل خارجی گره زد.

رهنمودهای رهبری معظم انقلاب باید محور برنامه‌های اقتصادی باشد

وی با اشاره به نامگذاری سال‌جاری توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان سال حمایت از تولید ملی‌ گفت: معظم‌له با اشرافی که بر مسائل کلان و خرد کشور دارند، راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی فعلی را حمایت از تولیدات ملی و داخلی بیان فرمودند و تحقق این امر باید محور اصلی برنامه‌های کلان اقتصادی قرار گیرد.

ضرورت بازنگری جدی در مورد مدیریت اقتصادی کشور

گروسی تاکید کرد: به طور قطع مشکلات اقتصادی کشور با حمایت از تولید ملی برطرف می‌شود و اگر تا به امروز در این راه موفق عمل نکرده‌ایم، باید بازنگری جدی درباره نحوه مدیریت اقتصادی کشور و همچنین طرح‌ها و برنامه‌های اقتصادی خود داشته باشیم.

وی در پایان اظهار داشت: ایران اسلامی دارای توانمندی‌های بالقوه و بالفعل بسیاری است و در صورتی که از تمام ظرفیت‌های اقتصادی موجود به درستی استفاده کرده و نظرات کارشناسان خبره را لحاظ کنیم، این شرایط را می‌توانیم به سود خود تغییر دهیم.

انتهای پیام/64001/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول