اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت گرفت

راه‌اندازی رشته فلسفه اقتصاد اسلامی در موسسه امام خمینی

خبرگزاری فارس: مدیر پذیرش موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی قم از راه‌اندازی رشته فلسفه اقتصاد اسلامی در مقطع دکتری برای نخستین بار خبر داد.

راه‌اندازی رشته فلسفه اقتصاد اسلامی در موسسه امام خمینی

مهدی عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه زمان ثبت‌نام این رشته به اتمام رسیده است گفت: با توجه به توانمندی افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند، پنج تا هفت نفر از داوطلبین در مقطع دکتری پذیرش می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه هر ساله آزمون فارغ‌التحصیلان ارشد این موسسه در اسفندماه برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هدف از تحصیل در موسسه امام خمینی تبیین و ترویج رویکرد اسلامی است، تمام دانش‌پژوهان موسسه امام خمینی از میان طلاب سطح یک حوزه پذیرش می‌شوند.

مدیر پذیرش موسسه امام خمینی افزود: افراد پذیرش شده باید دارای توانایی تحلیل و مراجعه به منابع دینی بوده و در سایر رشته‌های علوم انسانی نیز توانایی پژوهش و نظریه‌پردازی را داشته باشند.

عباسی با اشاره به اینکه پذیرش دانشجو در این رشته از میان فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد موسسه امام خمینی صورت می‌گیرد ادامه داد: دانشجویان این رشته باید به لباس روحانیت ملبس بوده و بتوانند در آزمون کتبی و شفاهی که در هشتم یا نهم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود حد نصاب نمره را به دست بیاورند.

وی گفت: علاوه بر شرایط ذکر شده، دانش‌پژوهان باید سوابقی همچون تدریس، تألیف، چاپ کتاب و مقاله را نیز داشته‌ باشند.

انتهای پیام/2258/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول