اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس:

انکار فشار اقتصادی بزرگ‌ترین ظلم دولت به مردم است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس نهم گفت: در برهه حساس کنونی که قدرت‌های زورگوی جهانی با اهرم تحریم به نبرد با نظام اسلامی آمده‌اند لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی بیش از پیش احساس می‌شود.

انکار فشار اقتصادی بزرگ‌ترین ظلم دولت به مردم است

حامد قادرمرزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه هر زمان که دولت‌ها واقعیات جامعه را قبول نکنند در دستیابی به اهداف نظام ناکام می‌مانند اظهار کرد: واقعیت تلخ امروز کشور تورم سنگین و معضلات اقتصادی است.

وی با اشاره به تورم 50 درصدی در برخی اقلام اساسی مردم، نرخ 26 درصدی تورم اعلامی از سوی دولت را میانگین دانست و خاطر نشان کرد: قوه مجریه باید مسئولیت عملکرد ضعیف خود در بخش اقتصادی را بپذیرد و انکار این مسئله ظلم بزرگی به مردم است.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس نهم با اشاره به اینکه قوه مجریه از پذیرش واقعیات گریزان است، گفت: رئیس کابینه از ابتدای امسال در اقدامی نمایشی تنها بدنه عوام جامعه را مورد خطاب قرار می‌دهد چراکه می‌داند سخنان وی مورد قبول نخبگان سیاسی جامعه نیست.

قادرمرزی در ادامه گفت‌وگوی خود به بحث اقتصاد مقاومتی در کشور پرداخت و گفت: در برهه حساس کنونی که قدرت‌های زورگوی جهانی با اهرم تحریم به نبرد با نظام جمهوری اسلامی آمده‌اند لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی بیش از پیش احساس می‌شود.

وی به تیزبینی و درایت رهبر معظم انقلاب در پیش‌بینی و رصد تحریم‌ها به ویژه در بخش نفتی در سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: ایشان با نام‌‌گذاری‌های بجا در هر سال قصد داشتند توجه مسئولان را به این مهم جلب کنند.

نماینده مردم دهگلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت و نظام ایران می‌خواهند عزت نفس و اقتدار ملی خود را حفظ کنند تصریح کرد: باید هزینه‌های این موضوع را هم پرداخت.

وی ریشه فشارهای کنونی دشمنان را هراس آنها از تبدیل ایران به یک ابرقدرت جهانی عنوان کرد و افزود: به همین دلیل آنها از هیچ کوششی در این راه فروگذار نخواهند کرد.

قادرمرزی به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص مقابله به مثل مسئولان با نقشه‌های شوم دشمنان اشاره و تأکید کرد: باید در مقابل این هجمه، یک جریان مقاومتی که همان اقتصاد مقاومتی است ایجاد کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس نهم با اذعان به مزاحمت‌هایی که این تحریم‌ها برای معیشت مردم و بخش تولید و صنعت به وجود آورده است، آن را آنگونه که دشمنان تصور می‌کردند فلج کننده ندانست و افزود: این شرایط یک مرحله گذار و اورژانسی است که با اتمام آن دشمنان دلسرد شده و ملت و نظام ایران با سربلندی از آن بیرون خواهند آمد.

همدلی بین قوا رمز تحقق اقتصاد مقاومتی

قادرمرزی تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را در گرو همکاری و همدلی قوای کشور دانست و تصریح کرد: وظیفه اصلی در این میان برعهده قوه مجریه است.

وی عملکرد دولت را در این خصوص هم مطلوب ارزیابی نکرد و افزود: رئیس جمهور چند سال قبل اعلام کرد: تحریم‌ها کاغذ پاره‌ای بیش نیست اما اکنون در تناقضی آشکار با مواضع قبلی خود ریشه مشکلات اقتصادی را در تحریم‌ها می‌داند.

نماینده مردم دهگلان در مجلس نهم از آمادگی نمایندگان برای تصویب قوانین مورد نیاز تحقق اقتصاد مقاومتی خبر داد و افزود: این قوه در این راستا با احساس مسئولیت آمادگی همکاری با همه قوا و نهادهای کشور را دارد.

قادرمرزی تاکید کرد: در صورتی که قوای کشور به جای همکاری و تلاش برای رفع مشکلات به فکر دور زدن قانون و متهم کردن همدیگر باشند اوضاع بهتر نخواهد شد.

عضو فراکسیون دانشگاهیان مجلس نقش جامعه دانشجویی را در نهادینه کردن اهداف اقتصاد مقاومتی حیاتی ارزیابی و تصریح کرد: قشر فرهیخته کشور از طریق روشنگری و تبیین مواضع نظام برای آحاد جامعه می‌تواند کشور را به سرمنزل مقصود برساند.

وی در پایان با اشاره به همکاری مناسب مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی عملکرد آنها در مقابل تحریم‌ها را بسیار بهتر از قوای کشور عنوان کرد و گفت: در این زمینه ملت نمره 20 خواهد گرفت.

انتهای پیام/79008/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول