اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراب:

عزل و نصب‌های بی‌مبنا و بی‌دلیل منشاء نگرانی است

خبرگزاری فارس: فرماندار سراب گفت: عزل و نصبی که با دلیل و منطق باشد مورد سؤال هیچ‌کس نیست بلکه عزل و نصب‌های بی‌مبنا و بی‌دلیل منشاء نگرانی است.

عزل و نصب‌های بی‌مبنا و بی‌دلیل منشاء نگرانی است

به ‌گزارش خبرگزاری فارس از سراب، مسعود سعادتی امشب در جمع مدیران شهرستان سراب تصریح کرد: عزل و نصب‌ها امری بدیهی و معمول است و هیچ‌کس نمی‌تواند مدعی مدیر ماندن دائمی خود باشد.

وی افزود: اما آنچه که موجب نگرانی‌های مردم و حتی استاندار شده دخالت‌های مبتنی بر خواست‌های شخصی و غیرقانونی است.

فرماندار سراب تصریح کرد: عزل و نصبی که با دلیل و منطق باشد مورد سؤال هیچ‌کس نیست بلکه عزل و نصب‌های بی‌مبنا و بی‌دلیل منشاء برخی نگرانی‌هاست.

 مقام ارشد اجرایی شهرستان سراب با اشاره به مطرح شدن برخی بحث‌های عمومی در سطح شهرستان در مورد عزل و نصب‌ها یادآور شد: چند نفر که هیچ‌گونه مسئولیت قانونی و حقوقی در شهر ندارند با پخش مسائل و مطالب غیرمرتبط و غیرحقوقی و همچنین نسبت دادن حرف‌های خود به مسئولان جو شهر را آلوده می‌کنند.

فرماندار سراب ادامه داد: در این شهرستان یک نفر نماینده، یک نفر امام جمعه و یک نفر فرماندار وجود دارد و هیچ‌کس به نیابت از این افراد حق سخن گفتن و اظهارنظر کردن را ندارد.

وی تصریح کرد: از مسئولان اداراه اطلاعات خواسته‌ام که با این افراد برخورد قانونی کرده و اجازه ندهند تا فضای همدلی و خدمت در شهرستان خدشه‌دار شود.

انتهای پیام/60010/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول