اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

اصفهان 1500میلیارد تومان مالیات پرداخت می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس آمار موجود در حال حاضر نیز استان اصفهان یک هزار و 500 میلیارد تومان مالیات به دولت پرداخت می‌کند.

اصفهان 1500میلیارد تومان مالیات پرداخت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نیره اخوان در سومین جلسه شورای اداری شهرستان اصفهان در سال جاری اظهار کرد: بخشی از مالیات‌هایی که از سوی استان به دولت پرداخته می‌شود باید در استان هزینه شود اما در حال حاضر حق استان در این زمینه رعایت نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم با حماسه 9 دی به تمام جهانیان نشان دادند که ملت ایران از نظام جمهوری اسلامی ایران جدا‌شدنی نیستند و پیرو ولایت و رهبری هستند، ادامه داد: ملت ایران با حضور خود‌جوش در تمام صحنه‌ها تمام فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت ایران در نهم دی بصیرت خود و اقدام به موقع خود را به منظور پیروی از رهبری و دفاع از ارزش‌های اسلامی به تمام جهانیان ثابت کرده‌اند.

وی به مشکلات و مسائل موجود در استان اصفهان و به ویژه شهرستان اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: اصفهان از جمله استان‌هایی است که به صورت معمول هر ساله یک هزار میلیارد تومان مالیات به دولت پرداخت می‌کند.

اخوان با  بیان اینکه البته بر اساس آمار موجود در حال حاضر نیز استان اصفهان یک هزار و 500 میلیارد تومان مالیات به دولت پرداخت می‌کند، تأکید کرد: در حال حاضر باید 50 درصد از این مالیات‌ها در استان هزینه شود.

وی با تأکید بر اینکه اما در حال حاضر تنها 17 درصد از مالیات‌هایی که از سوی استان اصفهان به دولت پرداخته می‌شود در این استان هزینه می‌شود، افزود: سهم و حق استان نباید در زمینه‌های مختلف تضییع شود.

انتهای پیام/63004/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول