اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مراغه طرح حمایتی مجلس از واحدهای تولیدی را تشریح کرد

راهکارهای حمایتی ویژه‌ مجلس برای واحدهای بدهکار بانکی، مالیاتی و بیمه‌ای

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین طرح حمایتی برای حمایت از واحدهای تولیدی کشور در مجلس تدوین شد.

راهکارهای حمایتی ویژه‌ مجلس برای واحدهای بدهکار بانکی، مالیاتی و بیمه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، مهدی دواتگری  ظهر امروز در جلسه کار گروه گردشگری مراغه اظهار کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مهمترین طرح حمایتی نمایندگان برای حمایت از کار و تولید در کشور تدوین و هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود.

وی افزود: در این طرح راهکارهای حمایتی ویژه‌ای برای واحدهای بدهکار بانکی و مالیاتی و بیمه‌ای مطرح شده است.

دواتگری کاهش مالیات بر درآمد از 25 درصد به 15 درصد برای سه سال، کاهش نرخ حق بیمه کار فرما از 23 درصد به 8 درصد، کاهش سود تسهیلات بانکی برای واحدهای تولیدی، معاف شدن بدهکاران مالیاتی برای خروج از کشور تا سقف 2 میلیارد تومان، اجرای ماده 2 بدهی‌های مالیاتی برای سه سال، متوقف شدن بازداشت اموال تولیدکنندگان بدهکار بانکی، مالیاتی و بیمه‌ای برای یک سال از مهمترین برنامه‌های حمایتی و جدی مجلس از تولیدکنندگان اعلام کرد.

نماینده مراغه در مجلس شورای اسلامی افزود: با تدوین این طرح از سوی نمایندگان بسیاری از مشکلات بخش تولید و صنعت در کشور رفع و امید برای تولید و اشتغال بیشتر ایجاد می‌شود.

وی بر حمایت از تولید داخل تاکید کرد و از مردم ایران اسلامی خواست با مصرف کالاهای تولید داخل از تولید، کار و سرمایه ایرانی حمایت کنند.

انتهای پیام/60007‌/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول