اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تذکر جدی امام جمعه موقت تهران به دولت

رهبری را برنجانید خدا و مردم از شما خواهند رنجید

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت تهران در تذکر به دولت گفت: رهبری را برنجانید خدا و مردم از شما خواهند رنجید.

رهبری را برنجانید خدا و مردم از شما خواهند رنجید

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در جمع دانشجویان و بسیجیان ورامین در تذکری به دولت و مسئولین کشور اظهار داشت: تجربه نشان داده است که رهبری با مردم است و مردم هم با رهبری هستند، این ارتباط یک رابطه تصنعی و قراردادی نیست، یک رابطه عمیق اعتقادی است.

وی گفت: این دولت محترم هم که خدمات زیادی انجام داده است بیش از هر دولت دیگر وامدار شخص آقا است، دولت تنها با حمایت حضرت آقا و حمایت مردم به خاطر آقا بود که بر سر کار آمد و تثبیت شد، همین 9 دی که قاطبه مردم و میلیون‌ها نفر به خیابان‌ها آمدند و عکس رهبری را در دست داشتند برای چه بود؟ برای فلان شخص نبود، این‌ها به شرق و غرب و منافقین جدید و قدیم اعلام کردند عاشق ولایت هستند، همین حرکت آتش فتنه را خاموش کرد و رمز محبت بین امت و ولایت بود که  دولت را تثبیت کرد.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: این که کسی بگوید اگر حمایت رهبری نبود بیشتر رای می‌آوردم اشتباه محض است، نکند خدای ناخواسته کم لیاقتی کنید، در همه موارد هماهنگی لازم را با آقا در امور مختلف داشته باشید، سفارش اکید حضرت آقا در مورد وحدت را به طور عملی اجرا کنید، مسائل حاشیه‌ای را پیش نکشید، اساس مشکلات مردم مساله گرانی است، به گرانی‌ها رسیدگی کنید، مساله تولید ملی بحث اساسی و اصلی است.

وی اضافه کرد: جز پرداختن به این مسائل و به حاشیه رفتن رنجاندن امام است و رنجاندن امام رنجاندن خدا و همه مردم است، نکند خدای ناکرده به مساله اصلی مردم که مساله گرانی‌ها و اشتغال جوانان است نپردازید، نکند برای مردم ایجاد نگرانی کنید، این مطالبات شهدا و امام شهدا و مردم است، اگر اینطور عمل کنید با همان خوشنامی که آمدید به کار خود تا انتها ادامه خواهید داد.

گفتنی است حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران که به ورامین سفر کرده بود قبل از ایراد سخنرانی با حضور در بیت آیت‌الله محمودی گلپایگانی با معظم‌له دیدار کرد.

انتهای پیام/2462/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول