اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

مصادره نهم دی توسط عده‌ای خاص، جفا به ملت است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: هر کس بخواهد حماسه نهم دی را به سود خود مصادره کند در حق ملت بصیر و آرمان‌های نظام جفا کرده است.

مصادره نهم دی توسط عده‌ای خاص، جفا به ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق مرکز هرمزگان، ابراهیم عزیزی در حاشیه افتتاح فرمانداری ویژه میناب از نهم دی ماه به عنوان یکی از روزهای بزرگ و پر افتخار در نظام اسلامی ایران یاد کرد و گفت: نهم دی حماسه‌ای است که باید با برداشت صحیح و مناسب به آن نگریست.

وی بیان کرد: برای درک جایگاه و عظمت نهم دی باید اقدامات دشمنان و توطئه‌های آنان علیه نظام اسلامی را بررسی کرد.

استاندار هرمزگان ادامه داد: دشمنان در طول ماه‌ها و سال‌ها در مسیر براندازی نظام گام بر می‌داشتند که با حضور پرشور مردم در واقعه تاریخی نهم دی همه نقشه‌های آن برچیده شد.

وی با بیان این که برخی به حماسه نهم دی نگاه کوچک و ناقص دارند، اظهار داشت: نهم دی تقابل دو جناح سیاسی نبود و هر کس شان این حماسه مردمی را کوچک شمار در اشتباهی بزرگ است.

رئیس شورای تامین هرمزگان، همچنین با ذکر این مطلب که فتنه 88 ریشه در انقلاب‌های مخملی نظام سلطه دارد، بیان کرد: دشمن در فتنه 88 به دنبال این بود که به سمت براندازی در کشور حرکت کند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان عقبه فتنه 88 را در سازمان‌های جاسوسی نظام سلطه عنوان کرد و افزود: متأسفانه برخی در داخل کشور با آنان همراهی کردند.

عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: هر کس بخواهد حماسه نهم دی را به نفع و سود خود مصادره کند به ملت و آرمان‌های نظام جفا کرده است.

وی اضافه کرد: مردم در نهم دی ماه با بهره‌گیری از خط سرخ عاشورا و اندیشه نبوی زمینه رسوایی فتنه گران را فراهم کردند.

استاندار هرمزگان بیان کرد: نهم دی توجه حق تعالی و عنایت الهی به ملت ایران و مظهر وحدت کلمه و نماد اراده و قدرت مردم در درهم کوبیدن دشمنان است.

وی نسبت دادن نهم دی را به برخی جریان‌های سیاسی نوعی کوتاه نظری دانست و افزود: نهم دی ماه تجلی هوشیاری، بصیرت، ولایتمداری و تبعیت از رهبری ملت ایران است.

انتهای پیام/88004/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول