اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس:

9 دی انقلاب را جانی دوباره بخشید

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: حماسه نهم دی روز بیعت دوباره امت با ولایت فقیه بود و انقلاب را جانی دوباره بخشید.

9 دی انقلاب را جانی دوباره بخشید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آخوند عبدالباسط نوری‌زاد بعدازظهر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه احمدیه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: دشمنان اسلام و نظام و دست‎نشانده‎های داخلی آنها سعی داشتند با ایجاد رعب و وحشت و اخبار کذب و دروغ انقلاب اسلامی را به چالش بکشند و از آب گل‎آلود ماهی بگیرند که خوشبختانه مردم بابصیرت و ولایتمدار با حضور به‌موقع در صحنه و حمایت قاطع از رهبری و نظام، نقشه‎های دشمنان را نقش بر آب کردند و حماسه‎ای دیگر آفریدند.

وی خاطرنشان کرد: باید قدر این روز خجسته و مبارک که نشان از وحدت و یکپارچگی ملت ایران دارد را بدانیم و برای بزرگداشت این رویداد بزرگ و انتقال دستاوردهای عظیم آن به نسل‎های دیگر تلاش کنیم.

مردم قدرشناس ایران همیشه همراه نظام و ولایت فقیه هستند

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس اضافه کرد: معتقدم مردم قدرشناس ایران همیشه همراه نظام و ولایت فقیه هستند منتها با توجه به اتفاقات سال 88 و فتنه‎ای که صورت گرفته بود این حمایت نمود بیشتری پیدا کرد و منجر به این شد که همه آنهایی که برای این نظام، این انقلاب و این مردم نقشه کشیده بودند ناامید بشوند و به فکر طرح و برنامه تازه باشند.

آخوند نوری‎زاد ادامه داد: نعمت ولایت فقیه را به این آسانی به دست نیاورده‎ایم که به سادگی از یاد ببریم لذا همه دنیا باید بدانند این انقلاب به برکت وجود ولایت فقیه روزهای خوب و روشن‎تری را پیش رو خواهد داشت و هیچ کس نمی‎تواند مانع این خواسته مردم ما شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حماسه 9 دی ماه که فرمودند روز 9 دی به واسطه حرکت عظیم و فوق‎العاده مردم در تاریخ ماندگار شد، افزود: حضور میلیونی مردم مسلمان ایران در راهپیمایی این روز در سال 88 در واکنش به حرمت‎شکنی عاشورا توسط برخی عوامل و ایادی فتنه در دشمنان نظام در ششم دی 88 حماسه‎ای بی‎نظیر در طول سه دهه تاریخ انقلاب بود که بصیرت، هوشیاری، دشمن‎شناسی و غیرت دینی و انقلاب ملت آگاه ایران اسلامی را به خوبی نشان داد.

مردم با حضور حماسی خود توطئه فتنه سبز دشمنان را خنثی کردند

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس با بیان اینکه مردم با حضور حماسی خود در نهم دی 88 حمایت قاطع خود را از ولایت فقیه ابراز کردند افزود: مردم با این حضور حماسی خود در صحنه و حمایت از ولایت فقیه، توطئه فتنه سبز دشمنان را خنثی و به وظیفه شرعی و انقلابی خود عمل کردند و به دشمنان نشان دادند نسبت به توطئه‎های آنان هوشیار هستند و دست از حمایت خود از نظام، آرمان‎های امام و شهیدان نخواهند کشید.

انتهای پیام2307/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول