اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دشتستان:

انقلاب اسلامی همواره در معرض تهدیدات خارجی و داخلی بوده است

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش دشتستان گفت: انقلاب اسلامی همواره در معرض تهدیدات خارجی و چالش‌های داخلی بوده است.

انقلاب اسلامی همواره در معرض تهدیدات خارجی و داخلی بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، رئیس آموزش و پرورش دشتستان بعد از ظهر امروز در همایش بصیرت فرهنگیان بسیجی در آموزش و پرورش شهرستان دشتستان اظهار داشت: ایران اسلامی همواره در مسیر رشد و پیشرفت حرکت کرده و به فضل خدا روز به روز شاهد پیشرفت و موفقیت بیشتر نظام هستیم.

عباسعلی اسدی افزود: بدخواهان نظام اسلامی برای ضربه به نظام همواره نقشه کشیده‌اند و البته هر بار با حمایت مردم از نظام اسلامی شاهد ناکامی دشمن هستیم.

وی ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ 9دی 88 گفت: بدون تردید بصیرت و شناخت ملت ایران نسبت به امام (ره) و آرمان‌های نظام و پیروی از رهبری شاخصه اصلی حماسه 9دی ماه است.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طول 34 ساله عمر خودش همواره در معرض تهدیدات خارجی و چالش‌های داخلی بوده اذعان داشت: همواره عده‌ای فریب‌خورده تلاش کرده‌اند در فرصت‌های به‌وجود آمده به نظام ضربه بزنند که آگاهی و بیداری و بصیرت ملت ایران توطئه آنان را ناکام گذاشته است.

اسدی رمز پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی را همراهی ملت و رهبری دانست و یادآور شد: تا زمانی که این همراهی باشد هیچ قدرتی نمی‌تواند به کشور آسیب برساند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات سال آینده بصیرت‌افزایی را یکی از وظایف آحاد ملت دانست تا بتوانند در مقابل توطئه‌های احتمالی دشمنان سربلند بیرون بیایند.

اسدی بیان کرد: امروز همه موظف هستیم در مسیر ولایت فقیه برای پیشرفت و موفقیت کشور حرکت کنیم.

انتهای پیام/2451/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول