اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان خبر داد

دستگیری کلاهبرداران 121 میلیارد تومانی در زنجان / دستگیری مسئول خرید یکی از دستگاه‌های دولتی

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری کلاهبرداران 121 میلیارد تومانی در زنجان خبر داد.

دستگیری کلاهبرداران 121 میلیارد تومانی در زنجان / دستگیری مسئول خرید یکی از دستگاه‌های دولتی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌رضا صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، 9 دی را یکی از روزهای یوم‌الله نظام عنوان کرد و اظهار داشت: باید از تجربیات سال 88 استفاده بهینه کرد.

وی بر پیروی از ولی‌فقیه تاکید کرد و افزود: همه باید با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری از تکرار حوادث 88 جلوگیری کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده توسط پلیس طی یک ماه گذشته تصریح کرد: به برکت همکاری مردم و تلاش شبانه‌روزی پلیس، زنجان یکی از استان‌های امن کشور محسوب می‌شود.

*مردم گول پیامک‌های بی‌هویت را نخورند

وی از پیگیری پرونده‌ای از اسفند ماه سال گذشته در زنجان خبر داد که از طریق ارسال پیامک از طریق ایرانسل و همراه اول مشتریان را برنده جایزه 500 هزار تومانی اعلام کرد و از مشتری خواهان پرداخت هزینه ارسال پستی 25 هزار تومانی می‌شدند.

صالحی با اشاره به بررسی و رصد شش شماره حساب در رابطه با این پرونده کلاهبرداری 121 میلیارد تومانی تصریح کرد: این کلاهبرداری از هزار و 200 نفر انجام شده است.

وی با هشدار به مردم در مورد عدم توجه به پیامک‌های ارسال جوایز اضافه کرد: برخی افراد با اعتماد به این پیامک‌ها به پیشبرد اهداف کلاهبرداران کمک می‌کنند.

*مردم مواظب شرکت‌های کاغذی باشند

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان از دستگیری سه نفر در ارتباط با پرونده کلاهبرداری فروش کارت‌ الکترونیکی خبر داد و گفت: این افراد از 25 نفر کلاهبرداری کرده‌اند.

وی مبلغ کلاهبرداری از طریق فروش کارت‌های شارژ را یک میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این افراد دستگیر و نیروی انتظامی از طریق قوه قضائیه در صدد استرداد اموال کلاهبرداری شده است.

صالحی به مردم در مورد شرکت‌های کاغذی هشدار داد و گفت: این شرکت‌ها وجود خارجی ندارند و مردم باید در مورد ماهیت این شرکت‌ها پرس‌وجو کنند.

وی از دستگیری قاتلی در یکی از روستاهای خدابنده خبر داد و گفت: این فرد بعد از یک مشاجره اقدام به قتل کرده بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: این قاتل در کمتر از 40 دقیقه از ارتکاب جرم دستگیر و تحویل مراجع قانونی شده است.

*دستگیری مسئول خرید یکی از دستگاه‌های دولتی

وی از دستگیری مسئول خرید یکی از ارگان‌های دولتی خبر داد و افزود: این فرد طی 10 سال اقدام به سندسازی در مورد میزان خرید می‌کرده است.

صالحی با بیان اینکه فرد مورد نظر با مدارک لازم دستگیر شده است، اضافه کرد: میزان تخلف این فرد 5 میلیون ریال بوده است.

*دستگیری 54 اراذل و اوباش در استان زنجان

وی با اشاره به ابلاغ ناجا برای جمع‌آوری اراذل و اوباش گفت: این طرح طی پنج روز اجرا شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان از دستگیری 54 اراذل و اوباش در استان زنجان خبر داد و افزود: 30 نفر از این افراد با سپردن وثیقه آزاد و 24 نفر برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع ذیربط شده‌اند.

وی اراذل و اوباش دستگیر شده را نوظهور برشمرد و تاکید کرد: اهل فرهنگ برای جلوگیری از بروز چنین افرادی باید به هوش باشند.

صالحی از دستگیری چندین فرد زورگیر و کیف‌قاپ هم خبر داد و اضافه کرد: این افراد که اغلب بین 21 و 22 ساله هستند در سطح و یا خروجی شهر دستگیر شده‌اند.

وی با اشاره به شیوع سرقت قطعات وسایل از داخل خودرو در سطح استان زنجان گفت: چهار متهم که سابقه این نوع سرقت‌ها را دارند، دستگیر شده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به انجام چند عملیات ایست و بازرسی در یکی از محورهای استان زنجان ادامه داد: طی این عملیات‌ها یک‌هزار دستگاه گیرنده ماهواره، 800 قوطی مشروبات الکلی، 36 هزار انواع قرص، 2 هزار و 400 سوب البسه و مقادیری اقلام غیر فرهنگی کشف و ضبط شده است.

وی تصریح کرد: در این عملیات‌ها 10 نفر دستگیر شده‌اند.

صالحی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم توجه در تماس‌های برقرار شده با پلیس تاکید کرد و گفت: مردم برای فوریت‌ها با 110 تماس بگیرند، ولی در مواقع غیر ضروری به کلانتری‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/73004/و40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول