اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس:

مردم در 9 دی تومار فتنه‌گران را برای همیشه برچیدند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس گفت: مردم برای دفاع از ولایت در 9 دی تومار فتنه‌گران را برای همیشه برچیدند.

مردم در 9 دی تومار فتنه‌گران را برای همیشه برچیدند

علی جلیلیان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: شکست خوردگان و بازماندگان از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 از رای 40 میلیون نفر در انتخاب رئیس جمهوری ناراحت بودند، لذا با تمام بی‌شرمی به این انتخاب مردم توهین کردند و در مقابل مردم ایستاند.

جلیلیان تصریح کرد: چند ماه فتنه‌گران و سران فتنه در برابر انتخابات 40 میلیون نفری ملت ایران دست به اغتشاش زدند و با این کارشان فقط طبل رسوایی خود را کوبیدند.

وی افزود: به آتش کشیدن خیابان‌ها، ایجاد وحشت و ناامنی و... از جمله فعالیت‌های این گروه در مقابل مردم ولایت‌مدار ایران بود.

نماینده مردم اسلام آباد غرب گفت: بی‌حرمتی فتنه‌گران تا آن‌جا کشیده شد که در روز تاسوعا و عاشورای حسینی به اعتقادات مردم ایران توهین کردند و با رقص و پای کوبی با یزیدیان دوران، این روز را جشن گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: سران فتنه در آن زمان به حمایت‌های کشورهای غربی بسیار دل خوش کرده بودند و در این جریان از اروپا و آمریکا دستور می‌گرفتند.

جلیلیان با بیان این‌که مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در 9 دی بازهم به صحنه آمدند و حماسه جاویدان دیگری خلق کردند، تاکید کرد: امام زمان(عج) به این انقلاب و نظام مقدس نظر لطف دارد و ما همواره احساس کرده‌ایم که ملت ایران از حمایتی فوق بشری در مراحل مختلف برخوردارند.

وی ادامه داد: مردم ایران برای دفاع از حریم اسلام و ولایت، بار دیگر توانستند تومار فتنه‌گران را برای همیشه برچینند.

جلیلیان تاکید کرد: فتنه سران فتنه در 9 دی با حماسه این ملت روبرو شد و بصیرت عوام در مقابل جهل برخی از خواص قرار گرفت و عاشقان ولایت به میدان آمدند.

وی 9 دی را مظهر بارز رای دادن مردم به اصل نظام و ولایت فقیه اعلام کرد و بیان داشت: در طول تاریخ این فتنه‌گری‌ها و فضای غبارآلود به‌وجود آمده و در فتنه 88 این بصیرت عاشورایی مردم خود را نشان داد.

جلیلیان اظهار کرد: مردم فهیم ایران با این اقدام نشان دادند که در مقابل توطئه‌های داخلی و خارجی ساکت نمی‌نشینند و نمی‌گذارند خون شهدایشان پایمال شود.

انتهای پیام/2700/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول