اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرکز کاردرمانی معلولان آسیب نخاعی اصفهان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نخستین مرکز کاردرمانی و بازتوانی معلولان آسیب نخاعی استان در انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی اصفهان به صورت رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مرکز کاردرمانی معلولان آسیب نخاعی اصفهان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی استان از سال‌های گذشته در راستای ارائه خدمات مختلف به بیماران آسیب نخاعی راه‌اندازی شده است.

در حال حاضر بیش از 400 نفر معلول آسیب نخاعی در اثر حادثه و تصادف عضو این انجمن هستند؛ این افراد تنها حدود یک سوم از معلولان آسیب نخاعی موجود در سطح استان را شامل می‌شوند.

معلولان موجود در سطح جامعه از توانمندی‌های بسیاری برخوردار هستند اما امروز معلولان در سطح جامعه مورد بی‌مهری مسئولان و مردم قرار گرفته‌اند و جامعه امروز نیازمند آگاه‌سازی برای توجه به این افراد است.

ظهر امروز، نخستین مرکز کاردرمانی و بازتوانی معلولان آسیب نخاعی استان اصفهان در انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی اصفهان به صورت رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

راه‌اندازی مراکز کار‌درمانی، بازتوانی و توانبخشی برای معلولان یکی از مهم‌ترین نیاز‌های این افراد تلقی می‌شود و معلولان با بهره‌مند شدن از خدمات این مراکز تا حدودی استقلال خود را در زندگی به دست می‌آورند اما در حال حاضر این قشر از جامعه از نبود مراکز کار‌درمانی، بازتوانی و توانبخشی رنج می‌برند.

مسئولان باید در راستای توسعه و گسترش این مراکز برای افزایش توانمندی‌های معلولان و ایجاد استقلال برای این افراد در سطح شهر‌ها و استان‌ها تلاش کنند و بودجه‌های کافی برای این مراکز اختصاص داده شود.

انتهای پیام/2301/ز/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول