اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران» خبر داد

برگزاری جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران» در تهران

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران» گفت: جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران» از یکم تا چهاردهم اسفند‌ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران» در تهران

جاوید خوشبین در حاشیه کارگاه آموزشی تکنیک‌های فیلم‌سازی و عکاسی خلاق با تلفن همراه که در سالن اجتماعات مرکزی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) استان قزوین با حضور دانشجویان و کاربران تلفن همراه برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران» از یکم تا چهاردهم اسفند‌ماه سال جاری در تهران با حضور کاربران تلفن همراه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اقشار مختلف جامعه، جوانان و کاربران تلفن همراه می‌توانند آثار هنری خودشان را در قالب فیلم و عکس به این جشنواره ارسال کنند.

خوشبین با بیان اینکه جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران» در دو بخش رقابتی و جمعی برگزار می‌شود، تصریح کرد: بخش رقابتی در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می‌شود و مخاطبان و کاربران تلفن همراه در ایران می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

دبیر جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران» اذعان داشت: در بخش اصلی رقابتی جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران» مخاطبان و کاربران تلفن همراه در کشور باید با ابزار تلفن همراه با هر موضوعی از جمله اجتماعی و فرهنگی فیلم و عکس تهیه کرده و از طریق سایت این جشنواره به دبیرخانه ارسال کنند.

وی افزود: در بخش ویژه رقابتی جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران» مخاطبان و کاربران تلفن همراه در کشور با هر نوع ابزاری از جمله حرفه‌ای، غیرحرفه‌ای و موبایل باید با موضوع تلفن همراه با کارکردهای اجتماعی و فرهنگی آن فیلم و عکس تهیه و به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

دبیر جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران» با بیان اینکه مخاطبان و کاربران تلفن همراه در کشور باید در بخش فیلم سه و در بخش عکس پنج اثر به جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران» ارسال کنند، یادآور شد: در هر بخش از سه برگزیده با اهدای لوح تندیس جشنواره و جوایز نفیس تقدیر می‌شود.

خوشبین خاطرنشان کرد: به نفرات برگزیده جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران» در بخش عکس سه میلیون تومان با پانصد هزار تومان کمک هزینه تهیه مجموعه عکس‌های جدید و بخش فیلم سه میلیون تومان با یک میلیون تومان کمک هزینه ساخت فیلم‌های جدید اهدا می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران» به نفرات دوم در بخش عکس و فیلم دو میلیون تومان و به نفرهای سوم یک میلیون تومان و همچنین به افرادی که آثار آنان به این جشنواره راه یافته، کتاب اهدا می‌شود.

دبیر جشنواره فیلم و عکس «همراه تهران» با بیان اینکه دانشگاه‌ها بهترین مکان برای برگزاری کارگاه آموزشی تکنیک‌های فیلم‌سازی و عکاسی خلاق با تلفن همراه هستند، ابراز کرد: به همین دلیل پیگیر برگزاری کارگاه‌های آموزشی این چنینی در دانشگاه‌ها هستیم.

انتهای پیام/77009/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول