اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قم

نخستین سوگواره عکس عاشورایی هیئت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نخستین سوگواره سراسری عکس عاشورایی هیئت با موضوع عزاداری هیئت‌ها در قم برگزار می‌شود.

نخستین سوگواره عکس عاشورایی هیئت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این سوگواره در دو بخش اصلی هیئت و دست عزا و ویژه با موضوع هیئت و زندگی برگزار می‌شود.

استفاده از ظرفیت گسترده هنر عکاسی برای ثبت و انتقال فرهنگ عزاداری و هیئت‌داری، فراهم‌آوردن بستری مناسب برای ارائه توانمندی‌ها و کشف استعدادهای هنری همسو با اهداف جشنواره، شناسایی و معرفی مراسم و صحنه‌آرایی هیئت‌ها، شناسایی، سازماندهی و رشد استعدادهای نهفته در هیئت‌ها و ایجاد تعامل بین هنرمندان و هیئت‌ها از جمله اهداف جشنواره ذکر شده است.

مفاهیم مورد توجه در این سوگواره، سبک زندگی عاشورایی، امتداد عاشورا تا امروز(بیداری اسلامی) و «حسین(ع) پاره تن رسول خدا(ص) است» که توسط سید مسعود شجاعی طباطبایی، احسان رجبی و سید عباس میرهاشمی داوری می‌شوند.

آثار اسلامی می‌تواند به صورت تک عکس و مجموعه عکس باشد، ضمن آنکه ضروری است علاقمندان به همراه آثار ارسالی، مشخصات خود را به صورت کامل به همراه یک قطعه عکس پرسنلی و شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل خود ارسال کنند.

آثار ارسالی باید با فرمت JPEG مواد رنگی RGB و اندازه حداقل 2500 پیکسل برای ضلع بزرگ ارسال شده و کیفیت مناسب برای چاپ در ابعاد 40*30 را داشته باشد.

علاقمندان باید آثار خود را حداکثر تا تاریخ 14/10/91 به آدرس info@1542.ir و یا نشانی قم، خیابان شهید صدوقی، کوچه 50، پلاک 10، ساختمان خاتم، جامعه ایمانی مشعر، کدپستی 15487- 37113 ارسال کنند.

هر عکاس، مجاز به ارسال حداکثر 10 اثر برای شرکت در مسابقه است و عکس‌های دستکاری شده با سیستم‌های نرم‌افزاری پذیرفته نخواهند شد.

انتهای پیام/78001/ذ10 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول