اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتخاری دیگر برای دیار فرهیختگان رقم خورد

راهیابی آثار سمنان به سوگواره ملی عکس «عین لام میم»

خبرگزاری فارس: آثار هنرمند حوزه هنری استان سمنان موفق به راهیابی به بخش نهایی سوگواره ملی عکس «عین لام میم» شد.

راهیابی آثار سمنان به سوگواره ملی عکس «عین لام میم»

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از حوزه هنری سمنان، بنا به اعلام دبیرخانه سوگواره «عین لام میم»، 3 اثر عکس «یعقوب پازوکی»، از هنرمندان عکاس دفتر هنرهای تجسمی و خانه عکاسان حوزه هنری استان سمنان به بخش نهایی سوگواره ملی عکس «عین لام میم» راه یافت.

سوگواره «عین لام میم» با عنوان تجلی نمادها و نشانه‏های عاشورایی در هنر عکاسی با محورهای تنوع‌ و جذابیت‌ نمادهای مختلف عزاداری، جایگاه و اهمیت نماد‌ها در فرهنگ عزاداری مردم، تصویر تفاوت‌ها و گوناگونی قومیتی نماد‌هایی همچون عَلَم در عزاداری‌ها و هرگونه خلاقیت هنری در عکاسی که با موضوع نماد‌ها به ویژه علم مرتبط باشد، برگزار می‏شود.

هیئت انتخاب سوگواره «عین لام میم»، مجتبی آقایی، مسعود زنده‏روح‏کرمانی، فرهاد سلیمانی، حسن غفاری و سعید محمودی‏ازناوه هستند.

این هیئت، پس از بازبینی 7 هزار و 597 عکس از 614 عکاس، 108 عکس از 78 عکاس و 6 مجموعه عکس از 5 عکاس را برای شرکت در بخش مسابقه انتخاب کردند.

نمایشگاه سوگواره «عین لام میم»، 7 دی 91 در فرهنگسرای نیاوران تهران افتتاح و مراسم اختتامیه این سوگواره نیز 24 دی در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‏شود.

سوگواره ملی عکس «عین لام میم» از سوی مؤسسه فرهنگ و هنر شیعه و مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‏شود.

انتهای پیام/2249/ذ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول