اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تصادف زنجیره‏ای 4 خودرو در شهر سمنان + عکس

خبرگزاری فارس: تصادف زنجیره‏ای چهار خودروی سواری در بلوار 17 شهریور سمنان، خسارت مالی قابل توجهی به بار آورد.

تصادف زنجیره‏ای 4 خودرو در شهر سمنان + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، دقایقی پیش بر اثر تصادف زنجیره‏ای چهار خودرو در نزدیکی بانک رفاه در بلوار 17 شهریور سمنان، متأسفانه یک نفر مجروح شد و خسارت مالی قابل توجهی نیز به بار آمد.

گزارش عینی خبرنگار فارس حاکی است: در این سانحه، چهار خودروی سواری وانت پیکان، پژو پارس، پژو 405 و پیکان دچار خساراتی شدند و راننده خودروی پژو پارس نیز دچار کوفتگی و جراحات سطحی شد.

در این سانحه، خودروی وانت پیکان با سرعت قابل توجهی به عقب پژو پارس که در کنار خیابان پارک شده بود، برخورد کرد و به همین ترتیب، خودروهای پژو 405 و پیکان پارک شده در جلوی آن نیز دچار خسارت شدند.

راننده وانت پیکان در گفت‏وگو با خبرنگار فارس، عمل نکردن سیستم ای.بی.اس ترمز خودرویش را علت وقوع این حادثه ذکر کرد و گفت: برای اینکه به یک دستگاه تاکسی که در لاین سبقت در حال تردد بود، برخورد نکنم، خودرو را به سمت راست منحرف کردم اما ترمز خودرو عمل نکرد و با پژو پارس کنار خیابان برخورد شدیدی کردم.

البته، ادعای این راننده وانت بار در حالی صورت می‏گیرد که چند روز گذشته نیز تماس‏هایی از سوی مردم به دفتر خبرگزاری فارس استان سمنان واصل شد که حکایت از وجود همین مشکل در خودروهایی نظیر پژو 405 و پژو پارس داشت.

مالکان این خودروها اعتراض می‏کردند که نمایندگی‏های ایران خودرو در سمنان پاسخ روشنی از دلیل عمل نکردن سیستم ای.بی.اس خودروهایشان نمی‏دهند و آن را عیبی ذاتی در خودروهای پژو بیان می‏کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ با پیگیری خبرنگار فارس در سمنان اقدامات ایمن‏سازی خودروهای حادثه‏دیده و بستن شیر منبع گاز و رسیدگی به مصدوم این سانحه نیز انجام شد.

با تماس خبرنگار فارس با سامانه 115 اورژانس و 110 پلیس، ماموران امداد و نجات پس از مدت اندکی در سر صحنه حادثه حاضر شدند و به وضع تنها مصدوم این تصادف رسیدگی کردند.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/2249/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول