اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی خبر داد

رشد 149 درصدی خروج مسافران از گمرک پیرانشهر

خبرگزاری فارس: ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد مسافران خارج شده از کشور از طریق گمرک پیرانشهر در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 149 درصد افزایش داشته است.

رشد 149 درصدی خروج مسافران از گمرک پیرانشهر

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد مسافران ورودی و خروجی از گمرک ارومیه به ترتیب بیش از 15 هزار و بیش از 18 هزار مسافر است.

وی با بیان اینکه میزان تردد مسافران خارجی از گمرک ارومیه در 9 ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش داشته، تصریح کرد: در 9 ماه سال گذشته از این گمرک بیش از 13 هزار مسافر اعم از ایرانی و غیر ایرانی وارد ایران و بیش از 11 هزار مسافر از کشور خارج شده‌اند.

سیداحمدی با اشاره به کاهش 38 درصدی مسافران ورودی به کشور در 9 ماه سال جاری از طریق گمرک سرو گفت: در این مدت تعداد مسافران خارج شده از ایران از طریق گمرک سرو 28 درصد کاهش یافته است.

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی افزود: تعداد مسافران ایرانی و خارجی وارد شده به کشور از گمرک پلدشت در 9 ماه سال جاری به ترتیب 31 هزار و 565 نفر و 25 هزار و 368 نفر است که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 9 درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به افزایش یک درصدی تردد مسافر از گمرک رازی در 9 ماه سال جاری، خاطر نشان کرد: میزان تردد مسافر از این گمرک در 9 ماه سال جاری بیش از 122 هزار نفر است در حالی که این رقم در مدت زمان مشابه سال گذشته بیش از 117 مسافر بود.

سیداحمدی بیشترین تغییرات در ورود و خروج از گمرکات آذربایجان‌غربی را در 9 ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در گمرک پیرانشهر عنوان کرد و اذعان داشت: هم‌اکنون با رشد 149 درصدی خروج مسافران ایرانی و خارجی از گمرک پیرانشهر مواجه هستیم.

انتهای پیام/61010/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول