اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعضای شورای شهر سمنان:

راه‏های سمنان مغفول مانده است / مردم درباره نحوه فعالیت مسئولان قضاوت می‏کنند

خبرگزاری فارس: اعضای شورای اسلامی شهر سمنان تاکید کردند: راه‏های سمنان در این سال‏ها مغفول مانده است و مردم درباره نحوه فعالیت مسئولان قضاوت می‏کنند که تا چه اندازه به این طرح‏ها پرداخته‏اند.

راه‏های سمنان مغفول مانده است / مردم درباره نحوه فعالیت مسئولان قضاوت می‏کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز مسائل و مشکلات راه و ترابری در حوزه استحفاظی سمنان در جلسه اعضای شورای اسلامی شهر و فرماندار سمنان بررسی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان در این جلسه با اشاره به اهمیت خدمت صادقانه و با تمام وجود مسئولان برای مردم گفت: مردم شایسته بهترین خدمات هستند و هر چه برای رفاه و آرامش مردم فعالیت شود، باز هم کم است.

سیدکاظم شجاعی افزود: بدون شک، مردم سمنان شاهد فعالیت مسئولان استان و شهرستان سمنان هستند و درباره فعالیت آنان قضاوت خواهند کرد.

وی با اشاره به لزوم وحدت و همدلی فرمانداری و شورای اسلامی شهر سمنان برای پیشبرد سریع کارها، از تعامل به وجود آمده میان شورا و فرمانداری سمنان قدردانی کرد و افزود: با افزایش تعامل و همدلی در چارچوب قانون باید خدمات ارزنده‏ای به مردم ارائه دهیم.

شجاعی که به نمایندگی از دیگر اعضای شورا صحبت می‏کرد، راه‏های حوزه استحفاظی سمنان را نیازمند توجه بیشتر مسئولان دانست و افزود: متأسفانه در طول سال‏ها، راه‏های سمنان از سوی مسئولان مغفول مانده است و باید تلاش شود تا هر چه سریع‏تر این عقب‏ماندگی‏ها جبران شود.

انتهای پیام/ 2249/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول