اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

9 دی روز تجلی اراده خداوند است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهبندان گفت: امام جمعه نهبندان با اشاره به اینکه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، گفت: 9 دی به معنای حقیقی کلمه یک یوم‌الله است چرا که یوم‌الله یعنی روزی که اراده خداوند در آن تجلی پیدا می‌کند.

9 دی روز تجلی اراده خداوند است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی خزاعی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته نهبندان با اشاره به 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار کرد: 9 دی به معنای حقیقی کلمه یک یوم‌الله است چرا که یوم‌الله یعنی روزی که اراده خداوند در آن تجلی پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: بعد از ساختارشکنی‌ها در عاشورای حسینی و هتک حرمت‌ها به مقدسات توسط فتنه‌گران در روز 9 دی‌ماه اقیانوس ملت به خیابان‌ها آمدند و توطئه استکبار جهانی را در نطفه خفه کردند.

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه در 9 دی اراده خداوند متجلی شد، تصریح کرد: این یوم‌الله باید همیشه گرامی داشته شود و نسل‌های آینده باید با این حرکت بزرگ و عظیم آشنا شوند و آن را گرامی بدارند.

خزاعی با اشاره به 12 دی آغاز سال میلادی جدید و ضمن تبریک به مسیحیان افزود: از سردمداران غرب می‌خواهیم همان‌طور که سال نو جدید شده آن‌ها نیز در سیاست‌های خود تغییر و تحولی داشته باشند.

وی اضافه کرد: امروزه با اجرای سیاست‌های سردمداران غرب در سوریه، فلسطین و پاکستان انسان‌های مظلوم و بی‌گناه زیادی کشته می‌شوند و خوب نیست که در سال نو با تدبیر سردمداران غرب مردم و خانواده‌های این کشورها داغدار و مصیبت ببینند.

امام جمعه نهبندان با اشاره به 13 دی سالروز پیام امام خمینی (ره) به گورباچف صدر هیأت رئیسه شوروی سابق گفت: پیامبر اکرم (ص) در زمان خود حاکمان سایر سرزمین‌ها را دعوت به توحید می‌کردند و امام (ره) نیز در همین راستا گورباچف را دعوت به اسلام کردند.

خزاعی اظهار کرد: در متن این نامه امام (ره) فرمودند که آقای گورباچف مشکل اصلی شما عدم اعتقاد به خداوند است.

وی ادامه داد: همچنین امام (ره) در این نامه نه تنها اظهار نظر صریح در ارتباط با تحولات جهان کمونیست کرد بلکه فرمودند "از این پس کمونیسم را باید در موزه‌های تاریخ سیاسی جهان جستجو کرد".

امام جمعه نهبندان تصریح کرد: امام خمینی (ره) قبل از همه فروپاشی بلوک غرب را پیش‌بینی کرده بودند.

خزاعی با اشاره به تحولات مصر افزود: پیش‌نویس قانون اساسی اسلامی مصر تصویب شده و این نشان از آن دارد که هر کجا صندوق ر‌أی آزاد باشد مردم به اسلام رای می‌دهند و همین امر سبب وحشت استکبار و دشمنان اسلام شده است.

انتهای پیام/69003/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول