اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ماهشهر:

حماسه 9 دی برای همیشه در تاریخ می‌درخشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه ماهشهر گفت: حماسه باشکوه 9 دی برای همیشه در تاریخ جاودان می‌ماند و همچون نقطه عطفی در برگ برگ دفتر این انقلاب خواهد درخشید.

حماسه 9 دی برای همیشه در تاریخ می‌درخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز در خطبه‌های آیین وحدت‌بخش و دشمن شکن نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی اظهار کرد: خروش ملت بزرگ ایران اسلامی در 9 دی 88 باید برای همیشه در تاریخ زنده و جاودان بماند تا دشمنان بدانند که مردم  گذشته را فراموش نخواهند کرد و در مقابل توطئه‌های جدید آنان هوشیار خواهند بود.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی که هر روز ضربه‌ای مهلک بر آنان وارد می‌شود و بیداری اسلامی و جنبش‌های منطقه‌ای برای آنان کابوس فروپاشی را به همراه آورده است می‌خواهند با عبور از خط قرمزهای جامعه مردم را نسبت به ارزش‌ها بی‌تفاوت کنند که باید همه هوشیار باشیم و اگر غفلت کنیم دشمنان از این فضا برای فعالیت و توطئه علیه کشور استفاده خواهند کرد.

خطیب جمعه شهرستان بندر ماهشهر ادامه داد: آنچه باعث بوجود آمدن فتنه می‌شود شخصیت‌گرایی است که ملت ایران اسلامی با داشتن بصیرت توانستند در 9 دی حق را از باطل شناسایی کنند و به خوبی راه را تشخیص دهند.

غبیشاوی بیان کرد: مردم و مسئولان با خلق حماسه 9 دی ثابت کردند ملت ایران با تمام نیرو در مقابل توطئه‌های آنان خواهد ایستاد.

وی در همین خصوص اضافه کرد: مردم ایران اسلامی پشتیبان و مدافع همه‌ جانبه اسلام هستند و با حضور خود در راهپیمایی گسترده 9 دی 88 چهره واقعی مفسدان و بیگانه‌پرستان را به همگان نشان دادند.

امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر بصیرت و دشمن‌شناسی مردم را مرهون هدایت‌های داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: زخم‌خوردگان از امام راحل و انقلاب اسلامی، منافقان کوردل و عروسک‌های خیمه شب بازی دشمنان داخل و خارج گمان می‌کردند با لشکرکشی خیابانی و با حمایت‌های مالی بیگانگان و رسانه‌های خارجی می‌توانند به این کشور ضربه وارد کنند.

غبیشاوی ادامه داد: اما توکل بر خدا و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی در این روز، دشمنان ایران اسلامی را ناکام گذاشت و بر اقتدار و عظمت کشور افزود.

وی با بیان اینکه در خلق حماسه نهم دی اطاعت و ولایت‌مداری مردم به اثبات رسید، اضافه کرد: رهبر محور وحدت، عزت و همدلی و انسجام است که با پیروی از ایشان می‌توان تمام فتنه‌ها را خاموش کرد.

خطیب جمعه شهرستان بندر ماهشهر در فراز دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان، بر اهمیت اربعین حسینی و زیارت این روز تأکید و بیان کرد: هر ساله میلیون‌ها زائر و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت روانه کربلا شده و با خط امامت و ولایت تجدید میثاق می‌کنند.

غبیشاوی با انتقاد از عدم انجام تمهیدات لازم برای رفاه زائران حسینی، خاطرنشان کرد: هر چند امسال نسبت به سال‌های گذشته وضعیت خروج زائران و امکانات رفاهی در نظر گرفته شده برای آنها مناسب‌تر شده اما لازم است تمهیدات بیشتری در این ارتباط اندیشیده شود.

وی درپایان گفت: مراسم زیارت و عزاداری اربعین حسینی باید در جای جای شهر به بهترین شکل برگزار شود و هیئت‌های مذهبی‌، حسینیه‌ها و تکایا نسبت به این مساله اهتمام ویژه‌ای به خرج دهند.

انتهای پیام/72002/ق40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول