اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام ‌جمعه ماهشهر:

انتخابات فرصت انتقام از کفر و نفاق است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ماهشهر گفت: انتخابات بهترین فرصت برای انتقام از کفر و نفاق است.

انتخابات فرصت انتقام از کفر و نفاق است

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار داشت: از آغاز انقلاب تاکنون یکی از اهداف شوم و پلیدی که همواره مورد توجه استکبار جهانی و دست ‌نشاندگان خارجی و داخلی آنها و دور کردن مردم از صحنه‌های انقلاب و گسستن پیوند پولادین آنان با آرمان‌های اجتماعی و سیاسی نظام جمهوری اسلامی بوده ‌است.

وی افزود: این دشمنان در راه تحقق اهداف خود به انواع حیله‌ها و ترفندهای گوناگون متوسل می‌شوند و قطعاً در مورد حضور مردم در صحنه انتخابات حرف و حدیث‌های فراوانی خواهند گفت غافل از آنکه ملت ایران از سال‌ها پیش نشان داده‌اند که از این هیاهوها نمی‌ترسند و مقاوم و استوار در مقابل تمام ابرقدرت‌ها ایستادگی می‌کنند.

امام جمعه ماهشهر با بیان اینکه مردم ایران اگر زیر بمب و موشک هم باشند به پای صندوق‌های رأی می‌روند گفت: ملت شریف ایران با حضور گسترده خود، این انتخابات را در موعد مقرر و با قدرت و قاطعیت برگزار می‌کنند.

غبیشاوی خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی ایران با درایت و رشد سیاسی خود، جمهوری اسلامی و ارزش‌های والای آن و حاکمیت قوانین خدا را پذیرفته و به این بیعت و پیمان بزرگ وفادار مانده‌اند و به همین دلیل است که قدرت تشخیص و انتخاب کاندیدای اصلح را دارند.

وی با اشاره به اینکه مشورت در کارها از دستورات اسلامی است تصریح کرد: مردم برای انتخاب کاندیدای اصلح با متعهدین و معتمدین خود مشورت کنند و نباید توقع داشته باشند که طرفداران دیگر کاندیداها اظهار نظر نکنند.

امام جمعه ماهشهر اظهار داشت: مردم بهتر است که با بصیرت و درایت و تحقیق، اقدام به شناسایی کاندیداها کرده و در این خصوص حتما به روحیات و سوابق و خصوصیات دینی و سیاسی نامزدهای انتخاباتی توجه کنند.

غبیشاوی ادامه داد: از مردم شجاع ایران می‌خواهم که با دقت تمام نمایندگانی را انتخاب کنند که متعبد به اسلام و وفادار به مردم باشند و برای خدمت به آنها احساس مسئولیت کنند.

وی خاطرنشان کرد: مجلس خانه همه مردم و امید مستضعفین است و در شرایط کنونی هیچ‌ کس نباید انتظار داشته باشد که نمایندگان حتما از گروه و قشر خاصی باشند زیرا هنوز خیلی از مسائل هستند که باید به نفع محرومان جامعه حل و فصل شود.

امام جمعه ماهشهر در پایان با بیان اینکه این روزها روز امتحان الهی است، گفت: امروز روز پرخاش علیه کسانى است که با اسلام کینه دیرینه دارند و انتخابات بهترین فرصت برای انتقام از کفر و نفاق و روز فداکارى و روز عاشوراى حسینى است، بنابراین مردم ایران هم‌چون کربلائیان باید آماده دفاع از کشور خود بوده و از هیچ تهدیدی نهراسند.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول