اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندر ماهشهر:

ترورهای کور اوایل انقلاب ریشه‌های نظام را مستحکم کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر گفت: ترورهای کور اوایل انقلاب نه تنها باعث تضعیف و نابودی نظام نشد بلکه ریشه‌های این درخت تنومند را مستحکم‌تر و قوی‌تر از گذشته کرد.

ترورهای کور اوایل انقلاب ریشه‌های نظام را مستحکم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت روز دانشجو گفت: قشر دانشجو همواره در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده و اقدامات این قشر در جامعه تأثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ از 16 آذر سال 32 تاکنون دانشجویان، همواره در تمام عرصه‌ها حضور یافته‌اند، افزود: دانشجو در برابر اقدامات دشمنان همواره استکبارستیز بوده و برای حفظ آرمان‌های انقلاب نقش اساسی دارد.

خطیب جمعه شهرستان بندر ماهشهر با اشاره به اینکه دانشجو با هوشیاری و بصیرت همواره در صحنه‌های مختلف حضور دارد، خاطرنشان کرد: دانشجوی ولایتمدار و ولایی یک گام جلوتر از جامعه خود بوده و دین‌مداری، ولایت‌محوری و ضد استکباری از رسالت‌های این قشر است.

غبیشاوی با بیان اینکه دانشجویان پیام امام راحل (ره) را به خوبی قبل و بعد از انقلاب درک کرده‌اند، گفت: دانشگاهیان خواسته ملت ایران که توسط امام راحل پیگیری می‌شد و چیزی جز استقلال و آزادی ایران اسلامی نبود، را همواره دنبال کردند.

وی اذعان داشت: خون شهدای دانشجو پای استقلال ملت ایران ریخته شده و دانشجویان همواره از استقلال ملت ایران دفاع می‌کنند.

امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر در ادامه به سالروز شهادت سومین شهید محراب، آیت‌الله دستغیب اشاره کرد و افزود: این شهید بزرگوار وزنه‌ای برای نظام و به منزله بازوان امام راحل (ره) بود.

غبیشاوی تصریح کرد: دشمن به خوبی این موضوع را تشخیص داده بود و دست به ترورهای کوری زد که نه تنها باعث تضعیف و نابودی نظام نشد بلکه ریشه‌های این درخت تنومند را مستحکم‌تر و قوی‌تر از گذشته کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب‌های امروز در کشورهای منطقه از وجود چنین افرادی بی‌بهره‌ است، اظهار داشت: امروز به خوبی شاهد هستیم که کشورهایی که در آنها انقلاب صورت گرفته و فاقد چنین شخصیت‌های بزرگی هستند به چه گرفتاری‌ها و اختلافاتی مبتلا شده‌اند.

خطیب جمعه شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: مشکل اساسی کشورهایی همچون مصر که امروز به بحران بی‌اعتمادی دچار شده است نداشتن شخصیت‌های بزرگی همچون امام راحل (ره) و شهدای محراب است.

غبیشاوی تأکید کرد: آنچه که تاکنون نظام و انقلاب اسلامی ایران را در متلاطم‌ترین طوفان‌ها در امان نگه داشته و حفظ کرده است نعمت ولایت فقیه و مردم همیشه در صحنه‌ای بوده که بدون وابستگی حزبی در حساس‌ترین عرصه‌ها با تمام وجود حاضر شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: هرچند این مردم شاید اشکلاتی نیز به مدیریت اجرایی کشور داشته باشند اما هرجا صحبت از پیروی از نظام و ولایت بوده با تمام وجود در صحنه حاضر شده و توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرده‌اند.

انتهای‌پیام/2329/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول