اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه ماهشهر:

پیروزی انقلاب ایران مدیون وحدت اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ماهشهر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مدیون وحدت اسلامی است.

پیروزی انقلاب ایران مدیون وحدت اسلامی است

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر با تبریک سالروز ولادت پیامبر اسلام(ص) و هفته وحدت اظهار کرد: میهن اسلامی ما پیروزی انقلاب خود را مدیون وحدت اسلامی است و به ثمر نشستن خون شهیدان این نهضت در سایه یکپارچگی ملت غیور ایران بر محور ولایت فقیه و رهبری امام بزرگوار به دست آمد که ما را در سایه اسلام و بر پایه ایمان کنار هم جمع  و هدایت کرد.

وی با بیان اینکه در هفته وحدت میثاق‌ها تحکیم می‌شوند افزود: در این هفته پیمان‌ها استوارتر و خون‌ها برای هم می‌جوشند و ملت اسلامی از شیعه و سنی دست در دست هم داده و با رویی گشاده در کنار هم با یکپارچگی و انسجام به یاد سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) همه در مسیر یک هدف واحد گام برمی‌دارند.

امام جمعه ماهشهر تصریح کرد: مایه وحدت و انسجام امت شهیدپرور ایران داشتن یک کتاب مشترک، قبله مشترک و رهبر واحد است .

غبیشاوی با اشاره به اینکه در هفته وحدت بازوان مسلمانان راستین در هم پیوند می‌خورند خاطرنشان کرد: هفته وحدت خنثی کننده توطئه‌های دشمنان اسلام در مسیر تفرقه افکنی بین مسلمانان و ایام نور و شادی و همبستگی است.

وی ادامه داد: در این هفته باید از کلاس معلم بشریت حضرت خاتم الانبیا(ص) که به برکت میلاد وی چهره جهان دگرگون شده و شرک‌ها به توحید تبدیل شد درس برابری و برادری گرفته و همواره به عنوان شاگردانی راستین در این مدرسه آسمانی باقی بمانیم.

امام‌جمعه ماهشهر ضمن تأکید بر کنار گذاشتند کینه‌توزی‌ها و تعصبات بی دلیل در راه حفظ وطن اظهار کرد: گرایش به گروه‌های خاص و قومیت‌گرایی در روزهایی که میهن اسلامی ما نیازمند وحدت کلمه و ثبات قدم از سوی فرزندان خود است جز زیان برای آن چیزی به همراه نخواهد داشت و ما باید در این ایام مبارک با آرمان‌های امام راحل و شهیدان گرانقدر میثاق مجدد بسته و در راه آنان گام برداریم.

غبیشاوی خاطرنشان کرد: وحدت و یکپارچگى مسلمانان و لزوم اتحاد و اتفاق کلمه میان ایشان همچنین ضرورت توحید کلمه بر محور کلمه توحید براى همه موحدان و خداپرستان روى زمین، از تعالیم و آموزش‌هاى اساسى آیین اسلام و از اصول فرهنگ قرآنى است.

وی در پایان با دعوت از همه مسلمانان به وحدت کلمه در روزهای حساس کشور به ویژه راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این ایام بهترین عرصه برای نشان دادن وحدت میان اقشار مختلف ملت غیور ایران است و باید همه برای اعتلای نام میهن اسلامی خود بکوشیم.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول