اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

جایگاه نماز جمعه ملاک ارزش جامعه اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: جایگاه نماز جمعه ملاک ارزش جامعه اسلامی و دینی است.

جایگاه نماز جمعه ملاک ارزش جامعه اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری صبح امروز در جلسه ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان خلخال اظهار داشت: این سنگر عبادی سیاسی با حضور مردم رونق می‌گیرد و می‌توان با بصیرت‌بخشی آن را در عالی‌ترین سطح دید.

رشتبری با تقدیر از استانداران و فرمانداران سابق و فعلی در راستای پیگیری، پیشبرد و توسعه مصلای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خلخال در اختصاص اعتبارات و حل مشکلات گفت: حضور مردم در سنگر نماز جمعه بسیار توسعه‌ یافته و با اتمام و تکمیل زیرساخت‌ها و بنای مصلای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خلخال این حضور دو چندان خواهد شد.

رشتبری با بیان اینکه هم‌اکنون وبلاگ ستاد اقامه نماز خلخال در حال فعالیت است از زحمات خبرنگاران در بارگذاری مطالب این وبلاگ تقدیر کرد و افزود: سایت تخصصی نماز جمعه شهرستان خلخال تا 15 روز آینده برای استفاده مردم بارگذاری و آماده خواهد شد که مطالب فرهنگی‌، متن خطبه‌های نماز جمعه و سایر در این پایگاه قرار خواهد گرفت.

وی از اعضای معاونت فرهنگی ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان خلخال خواست تا با تسریع در طراحی این پایگاه در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی تسریع نمایند.

امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان اظهار داشت: در بحث ارزیابی نماز جمعه شهرستان خلخال این ستاد خوب عمل کرده و نشانه قبولی عملکرد استقبال خوب مردم در صف‌های دشمن‌شکن نماز جمعه است.

رشتبری بیان داشت: با راه‌اندازی سیستم گرمایش مصلای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و رفع مشکل سرما حضور نمازگزاران پرشور‌تر شده است.

وی خواستار جدیت ارگان‌های فرهنگی‌، مراکز علمی و آموزشگاهی در قوت‌بخشی به حضور بیشتر دانش‌آموزان در نماز جمعه و تبیین فرهنگ نماز شد و بر بومی‌سازی برنامه‌ها تاکید کرد.

این مسئول در پایان اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات در این سنگر شعائر انقلاب اسلامی و دستاورد‌ها بیان شود که اطلاع‌رسانی صحیح در این سنگر موجب تقویت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل: در پایگاه جدید نماز جمعه خلخال که در 15 روز آینده بار‌گذاری خواهد شد متن کامل خطبه‌ها، برنامه‌های فرهنگی شهرستان و ستاد نماز جمعه و گالری عکس مراسمات فرهنگی شهرستان خلخال قرار داده خواهد شد.

انتهای پیام/62008/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول