اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

گرانی‌ها را نباید فراموش کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه گفت: نظارت بر گرانی‌ها را نباید فراموش کرد چراکه مردم از نبودها نگران نیستند ولی از تبعیض و گرانی به ستوه می‌آیند.

گرانی‌ها را نباید فراموش کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، ابراهیم جعفری صبح امروز در جلسه شورای اداری لنده ضمن تبریک سالروز حماسه بصیرت و ولایتمداری به نامه امیرالمؤمنین(ع) به حارث همدانی اشاره کرد و گفت: اثر نعمت بزرگ انقلاب باید در تمام اعمال و رفتار مسئولان و مردم دیده شود.

وی افزود: مسئولان محلی و شهرستانی و استانی و کشوری باید قول‌ها و وعده‌های خود را به گونه‌ای عملی کنند که فردا انکار و عذرخواهی نیاز نداشته باشند.

فرماندار کهگیلویه گفت: قدردانی ملت و مسئولان از انقلاب استفاده صحیح از این نعمت الهی در جهت پیشبرد اهداف نظام است.

جعفری در ادامه فرصت‌های خدمت‌رسانی را کوتاه خواند و تصریح کرد: خدمت رسانی به مردم از اولویت‌های اصلی و کاری مسئولان نظام اسلامی بوده و در این راه بهترین قاضیان مردم هستند چرا که خدمات و عدم خدمات را با گوشت و پوست و استخوان خود لمس می‌کنند.

وی با بیان اینکه در مسائل سیاسی نمی‌توان به همگرایی سیاسی رسید، گفت: عملکرد خوب مسئولان برای همیشه در خاطرات مردم باقی می‌ماند.

رئیس شورای اداری کهگیلویه ولایتمداری را مهم‌ترین شاخصه شیعه خواند و خاطرنشان ساخت: هر چه داریم از ولایت و رهبری است چرا که درایت و تدبیر ایشان ما را در برهه‌های مختلف سیاسی اقتصادی و اجتماعی بیمه کرده است.

وی به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: تنها راه مبارزه با نابسامانی‌های اقتصادی بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب بالا بردن سطح تولید ملی همراه با کیفیت بالا و صرفه‌جویی است.

جعفری با بیان این‌که مردم ایران مردمی نجیب هستند، افزود: درست است که امروز مشکلات اقتصادی (گرانی بازار) کار را سخت کرده اما پایبندی به نظام و انقلاب و ولایت با گوشت و خون مردم ایران عجین شده و آمادگی حضور پر شور در روز حماسه بصیرت وجود دارد.

وی یادآور شد: نظارت بر گرانی‌ها را نباید فراموش کرد چرا که مردم از نبودها نگران نیستند ولی از تبعیض و گرانی به ستوه می‌آیند.

جعفری در ادامه مسئولان را متذکر شد و گفت: قانون‌مداری، برنامه محوری، تکریم ارباب رجوع و استفاده بهینه و با سلیقه از اعتبارات مهمترین شاخصه‌های یک مدیر توانمند است که می‌تواند مردم را از خود راضی نگه دارد.

فرماندار کهگیلویه با بیان این‌که مسائل سیاسی را در مسائل کاری نباید دخالت داد، خاطرنشان کرد: همه باید سیاسی باشند اما سیاسی‌کاری را در مسئولیت و جایگاه خود راه ندهیم تا مردم با روی باز از شما استقبال کنند.

جعفری افزود : درست است که اعتبارات محدودند اما تقسیم درست و برنامه‌ریزی کاری می‌تواند بسیاری مسائل و مشکلات را حل کند.

فرماندار کهگیلویه رسانه را عاملی در جهت پیشبرد اهداف انقلاب خواند و گفت: مدیری که از رسانه‌ها گریزان است ضعف مدیریتی دارد و نمی‌تواند کارهای خود را به درستی انجام دهد.

وی یادآور شد: خدمات ارزشمندی در زمان دولت نهم و دهم در استان و شهرستان انجام شده و همه مسئولان باید با استفاده از توانایی رسانه در انتشار این خدمات به انعکاس خدمات دولت بپردازند.

جعفری تصریح کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران تاکنون 100درصد روستاهای بالای 20 خانوار و 90درصد روستاهای زیر 20 خانوار از نعمت برق برخوردار هستند. گازرسانی به روستاها در اولویت کاری بوده و تا پایان سال 350روستا گازرسانی می‌شود.

فرماندار کهگیلویه یادآور شد: در کارگروه توسعه و اشتغال 33 میلیارد به شهرستان کهگیلویه اختصاص داده شد که تاکنون در زمینه‌های مختلف ایجاد اشتغال و حوزه کشاورزی (آب معدنی، مرغداری، باغداری ) هزینه شده و هیچ محدودیتی در تخصیص اعتبارات و ایجاد اشتغال وجود ندارد.

جعفری گفت: امروز کشورهای استکباری با سیاه‌نمایی می‌خواهند که بگویند اسلام توانایی مدیریت کشور را ندارد چرا که هوشمندی و درایت مردم ایران را نادیده گرفته و نمی‌دانند مردم ایران توطئه‌های آنان را در نطفه خفه خواهند کرد.

وی به سالروز حضور حماسی و بصیرت‌مندانه مردم  در 9 دی اشاره کرد و گفت: 9 دی پیوند ناگسستنی مردم با ولایت را به اثبات رسانده است.

فرماندار کهگیلویه افزود: همه مردم برای یادآوری حماسه و بصیرت ملت ایران در نهم دی ماه امسال با شور و اشتیاق در این مراسم تجدید عهد و پیمان شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/82013/خ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول