اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی:

نگاه مثبتی به تغییر مدیران خراسان‌رضوی ندارم

خبرگزاری فارس: عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: در ماه‌های اخیر شاهد تغییر مدیران خراسان‌رضوی بوده‌ایم که سبب احساس ناپایداری در برخی از رده‌های مدیریتی کشور می‌شود.

نگاه مثبتی به تغییر مدیران خراسان‌رضوی ندارم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین حسین‌زاده‌بحرینی صبح امروز در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی استان در ارتباط با تغییرات مدیران خراسان‌رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر مدیر از امنیت کافی و احساس ماندگاری برخوردار نباشد، کار خود را با دلگرمی انجام نمی‌دهد.

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی افزود: متاسفانه در ماه‌های اخیر شاهد تغییر مدیران خراسان‌رضوی بوده‌ایم که سبب احساس ناپایداری در برخی از رده‌های مدیریتی کشور می‌شود و نگاه بنده به این تغییرات نگاه پویا شدن نیست و با خوش‌بینی به این موضوع نگاه نمی‌کنم.

حسین‌زاده‌بحرینی خاطر نشان کرد: اگر قرار به قضاوت در تغییر مدیران استان باشد بنده ترجیح می‌دادم جز در مواردی که ضعف مدیریت‌ها محرز شده جابه‌جایی مدیران اتفاق نمی‌افتاد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه این جابه‌جایی‌ها را چقدر انتخاباتی می‌دانید گفت: در مورد انتخاباتی بودن تغییرات مدیران استان هیچ ایده‌ای ندارم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مجلس در تغییرات مدیران اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سطح مدیران استانی کاری نمی‌توانند انجام دهند؛ اما در حوزه وزارتخانه و موضوع ادغام آنها که یک وزیر سرپرست چند وزارتخانه باشد مجلس ورود پیدا کرد.

حسین‌زاده‌بحرینی افزود: اگر در این راستا شورای نگهبان ممانعت نکند مجلس شورای اسلامی با ادغام چند وزارتخانه مخالفت کرده است.

وی یادآور شد: تغییرات استاندار و وزیران از اختیارات شخص رئیس جمهور است و ما به عنوان نماینده مجلس نباید بگوییم که تا شش ماه دیگر دولت نمی‌تواند حتی بخشدار خود را تغییر دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنده معتقدم که هر چقدر به آرامش مدیریتی کشور کمک کنیم به پیشرفت کشور کمک کرده‌ایم.

انتهای پیام/70002/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول