اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

9 دی مظهر خنثی شدن کید دشمنان است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس استان اردبیل گفت: با خلق حماسه 9 دی برای همیشه کید دشمنان در به انحراف کشیدن انقلاب اسلامی برملا شده است.

9 دی مظهر خنثی شدن کید دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر در همایش بصیرت بسیجیان که در مسجد محمدیه اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: یکی از ارکان اصلی حماسه 9 دی حضور آگاهانه مردم در دفاع از حقانیت نظام اسلامی بود که سبب شد دشمنان از موضع خصمانه خود عقب‌نشینی کنند و در برابر اراده این ملت فرار را بر قرار ترجیح بدهند.

وی از 9 دی ماه به عنوان تجلی واقعی روح بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران در خنثی کردن فتنه‌های داخلی و خارجی یاد کرد و افزود: مردم ایران در 9 دی 88 در یک مجاهدت بی‌نظیر به صحنه آمدند و به تمام خواسته‌های دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی خط بطلان کشیدند.

کاملی‌فر خاطرنشان کرد: ملت ایران با درک عمیق خود و پشتیبانی کردن از جمهوری اسلامی ایران به همراه دفع توطئه‌ها و فتنه‌ها سعی کردند فرهنگ ولایت‌مداری را رونقی دوچندان ببخشند به طوریکه حماسه‌ای به مانند بهمن 57 در 9 دی ماه سال 88 رخ داد با این تفاوت که در حماسه 9 دی هدف اصلی تثبیت ارکان جمهوری اسلامی ایران بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل حضور مردم در صحنه را نشانگر روحیه ایثار، انقلابی و ارزشی آنها توصیف کرد و ادامه داد: در این مسیر ملت ایران چنان ثابت قدم هستند که در آینده نیز اگر قرار باشد فتنه و توطئه‌ای برپا شود با حضور به موقع در صحنه برای فتنه‌گران درس تاریخی می‌دهند.

وی تصریح کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند 9 دی خروش ملت در دفاع از اسلام، تجلی هویت و برجستگی بارز روح دیانت و حاکم شدن اراده عزتمند در جامعه‌ای است که شایستگی آن با تبعیت از فرمان ولایت و همدلی امت به دست آمده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در آستانه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برنامه‌های مختلفی در سطح استان برگزار شد.

در این برنامه‌ها سخنرانان به حرکت برخاسته از ایمان و معنویت ملت ایران در برابر فتنه‌گران اشاره کردند و اعلام داشتند که مردم ایران در حماسه‌ای به مانند 22 بهمن و 19 دی سال‌های قبل از پیروزی انقلاب چنان با بصیر،‌ دشمن‌شناس و وقت‌شناس در عرصه مجاهدت حاضر شدند که به دشمن ثابت کردند این نظام همچنان زنده و بالنده است.

در این برنامه‌ها با تاکید بر تقویت بصیرت امت اسلامی و حضور آگاهانه و مقتدر در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب بر صلابت و دیانت جمهوری اسلامی ایران تاکید شده است.

فرماندار شهرستان گرمی نیز در جمع بسیجیان شهرستان گرمی گفت: حماسه 9 دی نشانگر عزم ملت در ولایت‌مداری مطلق بوده که به رغم اقدامات تفرقه‌افکنانه دشمن، بصیرت و هوشیاری مردم 9 دی ماه را به حماسه‌ای بی‌بدیل و ماندگار تبدیل کرده است.

محمود علایی کینه‌توزی و عناد دشمنان با جمهوری اسلامی ایران را ناشی از اراده آهنین این ملت در پاسداری از جمهوری اسلامی ایران و به خواری و زبونی کشاندن نظام استبدادی توصیف کرد و افزود: ولایت فقیه رکن رکین و اصل اصیل نظام جمهوری اسلامی ایران است و جایگاه رفیع ولایت و رهبری در نظام اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

وی تصریح کرد: ولایت‌پذیری ملت ایران را از هجمه‌های دشمن مصون کرده و بیش از هر زمان دیگر به تقویت نظام اسلامی کمک کرده است.

انتهای پیام/62004/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول