اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال سپاهان:

تیم هندبال سپاهان مظلوم واقع شده است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: تیم هندبال سپاهان مظلوم واقع شده، چرا که هیچ کارشناسی روی تیم ما حساب نمی‌کرد.

تیم هندبال سپاهان مظلوم واقع شده است

مجید رحیم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با بردی که مقابل تیم ثامن‌الحجج سبزوار کسب کردیم بازیکنان تیم از روحیه بالایی برخوردار هستند، اما به دلیل برگزاری بازی معوقه تعطیلات نیم فصل را از دست دادیم.

وی با اشاره به بازی این هفته تیمش در برابر کاسپین قزوین تصریح کرد: این تیم به دلیل مشکلات مالی تاکنون نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند، اما تیم جوانی است که چند بازیکن نیز از اصفهان به خدمت گرفته و بازیکنان اصفهانی هم در هر تیمی بازی کنند بسیار قدرتمند و با انگیزه ظاهر می‌شوند و بازی بسیار مشکلی در برابر این تیم داریم، چرا که  تمام تیم‌ها مقابل ما با انگیزه ظاهر می‌شوند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان ادامه داد: هیچ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت، چرا که سال گذشته نیز پس از برد برابر تیم خوب سبزوار در کرمان بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: هیچ تیمی از ابتدا نمی‌گوید قهرمان می‌شویم و با توجه به اینکه تیم سپاهان نیز در ابتدای فصل چندین بازیکن خوب خود را از دست داد با مشکلاتی مواجه شدیم.

رحیم زاده افزود: تیم ما مظلوم واقع شده و بسیاری از کارشناسان رتبه سوم و چهارم را در ابتدای فصل برای تیم ما پیش‌بینی می‌کردند و سپاهان را تیم خوبی نمی‌دانستند، اما خوشبختانه توانستیم با صحبت‌هایی که با بازیکنان انجام دادیم روحیه آنها را بالا برده و در پایان نیم فصل عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

وی تاکید کرد: برد خوبی را برابر تیم ثامن‌الحجج سبزوار کسب کردیم که موجب شد بازیکنان تیم به خودباوری لازم برسند و برای من هم افتخار است که با چنین بازیکنانی کار می‌کنم.

انتهای پیام/63020/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول