اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار هفته هفتم لیگ دسته یک هندبال

هندبالیست‌های ثامن‌الحجج مغلوب فلاورجان شدند

خبرگزاری فارس: تیم مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل شامگاه پنج‌شنبه در حساس‌ترین دیدار هفته هفتم لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور در خانه مغلوب تیم مس فلاورجان اصفهان شد.

هندبالیست‌های ثامن‌الحجج مغلوب فلاورجان شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل، شامگاه پنج‌شنبه تیم مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل در هفته هفتم لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور در خانه مغلوب تیم مدعی مس فلاورجان اصفهان شد.

در این دیدار که با حساسیت خاصی در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم (ص) دنبال شد، نماینده استان اصفهان توانست با شش گل اختلاف در پایان با نتیجه 24 بر 18 پیروز میدان لقب گیرد.

از آن جهت این دیدار برای ثامن‌الحجج و مس فلاورجان اهمیت داشت که تیم‌های دوم و سوم لیگ دسته یک هندبال در گروه نخست مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کردند و شاگردان جوان و بومی حسن حاجی سرمربی ثامن‌الحجج با توجه به اینکه تمام توان خود را برای کسب امتیاز کامل به کار گرفته بودند با شکست خانگی روبرو شدند.

مس فلاورجان با این پیروزی جایگاه خود را در رتبه دوم جدول گروه نخست این رقابت‌ها مستحکم کرد و با پنج امتیاز اختلاف صعود خود را به مرحله حذفی این رقابت‌ها مسجل کرد.

اصغر پورمقدم هندبالیست پیشکسوت کشورمان از تهران به عنوان ناظر و نماینده فدراسیون در آمل حاضر بود و برادران جواد و امیر زارع امر قضاوت را بر عهده داشتند.

در دقایق ابتدایی بازی هندبالیست‌های ثامن‌الحجج از حریف قدرتمند اصفهانی خود پیشی گرفته بودند، ولی با توجه به ایجاد جو روانی توسط شاگردان باتجربه محمدعلی قاسمی در مس فلاورجان به یکباره روند بازی تغییر کرد.

حاجی سرمربی ثامن‌الحجج در ابتدای نیمه دوم این بازی با ورود به زمین مسابقه برای رسیدگی به وضعیت هندبالیست مصدوم خود از سوی داور با کارت زرد جریمه شد.

در اواسط نیمه دوم عقیل رهنما بازیکن مؤثر مس فلاورجان با توجه به خطای فنی دیسکالیفه با کارت قرمز داور روبرو شده و زمین مسابقه را ترک کرد تا بازی آینده را نتواند در اختیار تیمش باشد.

دقایقی بعد امین ذکریاپور نیز با خطای دیسکالیفه و کارت قرمز مواجه شده و مجبور به ترک زمین شد.

پیروزی و کسب امتیاز در این دیدار تنها امید هندبالیست‌های آملی برای صعود به مرحله دوم مسابقات لیگ دسته یک هندبال بود که این شانس شاگردان حسن حاجی از دست رفت.

اگر چه ثامن‌الحجج در نیم فصل نخست لیگ دسته یک هندبال با مشکلات مالی مواجه نبود و بازیکنان مؤثر لیگ برتری خود را زودتر از این‌ها جذب می‌کرد حتی می‌توانست به صدرنشینی در این رقابت‌ها بیندیشد.

هندبالیست‌های آملی در حالی باید هفته آینده مقابل هیئت هندبال کرمانشاه صف‌آرایی کنند که کرمانشاهی‌ها در سومین بازی دور رفت کار را در سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم نیمه‌کاره رها کرده و با رأی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با جرایم متعدد و باخت 10 بر صفر در آمل محکوم شدند.

به گزارش فارس، در فصل جدید مسابقات هندبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور 12 تیم در دو گروه با هم رقابت می‌کنند که ثامن‌الحجج آمل در گروه نخست با تیم‌های هیئت هندبال زنجان، کرمانشاه، تفت یزد، صبای قم و فلاورجان اصفهان هم‌گروه است.

انتهای پیام/86012/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول