اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته ششم لیگ هندبال کشور/

توقف هیئت هندبال کاشان مقابل مشهد

خبرگزاری فارس: در هفته ششم و اولین هفته از دور برگشت رقابت‌های هندبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، دیدار تیم هیئت هندبال کاشان و میعاد مهدی مشهد با نتیجه مساوی به پایان رسید.

توقف هیئت هندبال کاشان مقابل مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، این دیدار شامگاه پنجشنبه در سالن ورزشی امیرکبیر این شهرستان با نتیجه مساوی 32 بر 32 به پایان رسید تا امتیازت این دیدار را به مانند دیدار رفت در مشهد که با نتیجه 24 بر 24 به پایان رسیده بود، به طور مساوی تقسیم کنند.

تیم هیئت هندبال کاشان در نیمه نخست این دیدار موفق شد با نتیجه 18 بر 14 و با چهار  امتیاز اختلاف نسبت به میهمان خود میعاد مهدی مشهد با پیروزی به رختکن برود.

کاشانی‌ها در نیمه دوم این دیدار هرچند بازی بهتری نسبت به نیمه نخست به نمایش گذاشتند اما دفاع متزلزل تیم و از دست دادن چندین موقعیت تک به تک موجب شد تا این فرصت را به بازیکنان مشهدی بدهند تا چهار امتیاز عقب افتاده خود را جبران کنند و در نهایت بازی دو تیم با مساوی 32 بر 32 به پایان برسد تا هر یک از این دو تیم یک امتیاز به امتیازات خود اضافه کنند.

تیم هیئت هندبال کاشان از پنج بازی گذشته با یک مساوی، دو پیروزی و دو شکست و کسب پنج امتیاز در رده سوم جدول قرار داشت و اکنون نیز با کسب یک امتیاز این دیدار خانگی با شش امتیاز در این رده باقی می‌ماند.

تیم هیئت هندبال شهرستان کاشان هفته آینده در دومین بازی دور برگشت این رقابت‌ها در کاشان میزبان تیم هیئت هندبال برازجان است، دیدار رفت دو تیم در برازجان با پیروزی 32 بر 22 به نفع تیم نمایند کاشان به پایان رسیده بود.

مسابقات هندبال لیگ دسته اول کشور در دو گروه شش تیمی برگزار می‌شود که تیم هیئت هندبال کاشان با تیم‌های شهرداری و شورای شهر ایوان، میعاد مهدی مشهد، هیئت هندبال برازجان، نفت و گاز گچساران و ذوب آهن اصفهان همگروه است و در گروه دیگر این رقابت‌ها تیم‌های آمل، کرمانشاه، قم، تفت یزد، فلاورجان و کازرون رقابت دارند.

اسامی بازیکنان تیم هیئت هندبال کاشان شامل پوریا نمکی، امیر همایون معمار کرمانی، امیر حسین میرافضل، رضا کاظمی، ابوالفضل گلپر، ایمان فلاح، علی منوچهری، محمد ولی‌زاده، علی عکسی‌زاده و امید کرد منجیری است.

انتهای پیام/2406/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول