اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برتری برابر اصلی‌ترین مدعی

سپاهان به قهرمانی نیم فصل هندبال دست یافت

خبرگزاری فارس: تیم هندبال سپاهان همانند فصل گذشته که با تفاضل گل قهرمان لیگ شده بود، در نیم فصل نیز به لطف گل زده بیشتر قهرمان شد.

سپاهان به قهرمانی نیم فصل هندبال دست یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در دیداری معوقه از مسابقات لیگ برتر هندبال، تیم هندبال سپاهان موفق شد حریف مدعی خود را با شکست بدرقه کند.

نماینده اصفهان در این دیدار که نقش تعیین کننده در شناخت قهرمان نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر هندبال داشت، موفق شد حریف خود را با نتیجه 21 بر 16 شکست بدهد.

شاگردان مجید رحیم‌زاده که در این فصل تنها یک شکست برابر تیم ثامن مشهد داشتند، برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز مبرمی به برد برابر حرف سبزواری داشتند و در نهایت نیز به این خواسته دست پیدا کردند.

با این برد تفاضل گل سپاهان بیشتر از تیم ثامن مشهد شد تا طلایی پوشان در پایان نیم فصل نخست با قهرمانی به کار خود پایان دهند.

این برد برای تیم اصفهانی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا در برابر رقیب اصلی خود به پیروزی دست یافت و از این رو در نیم فصل دوم با آسودگی بیشتری به مصاف حریفان خود می‌رود.

به گزارش فارس، قرار بود این دیدار روز یک شنبه برگزار شود که به درخواست تیم ثامن با یکروز تأخیر به انجام رسید و خستگی بازیکنان سبزواری به سود تیم اصفهانی شد.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول