اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حساسترین دیدار هفته هفتم لیگ دسته یک هندبال؛

هندبالیست‌های ثامن‌الحجج از فلاورجان اصفهان میزبانی می‌کنند

خبرگزاری فارس: تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل در حساسترین دیدار هفته هفتم لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 فردا پنج‌شنبه در خانه از تیم مس فلاورجان اصفهان میزبانی می‌کند.

هندبالیست‌های ثامن‌الحجج از فلاورجان اصفهان میزبانی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل در هفته هفتم لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی از تیم مدعی مس فلاورجان اصفهان میزبانی می‌‌کند.

این دیدار حساس از ساعت 16 عصر فردا پنج‌شنبه در سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) دنبال می‌شود که در آن تیم‌های دوم و سوم لیگ دسته یک هندبال در گروه نخست مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و شاگردان جوان و بومی حسن حاجی سرمربی ثامن‌الحجج که خود از مربیان جوان هندبال مازندران است به دنبال جبران شکست دور رفت مقابل حریف اصفهانی خود هستند.

هندبالیست‌های آمل اگر می‌خواهند به صعود مرحله دوم مسابقات لیگ دسته یک هندبال امیدوار باشند باید دیدارهای باقی‌مانده دور برگشت را با پیروزی پشت سر بگذارند.

ثامن‌الحجج که در نیم فصل نخست با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم کرده و حتی امتیازات زیادی را نیز در این بین از دست داد هم‌اکنون با حمایت موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج به دنبال جبران مافات است.

تنها نماینده مازندران در این رقابت‌ها هفته گذشته نیز در دیداری خارج از خانه در زنجان مقابل هیئت هندبال این استان صف‌آرایی کرد که در پایان با نتیجه 33 بر 17 دست پر به آمل بازگشت تا با کسب سه پیروزی و سه شکست از دیدارهای گذشته خود شش امتیاز به دست آورده و کماکان پس از صبای قم و مس فلاورجان در جایگاه سوم جدول گروه نخست این رقابت‌ها جای گیرد.

نمایش عملکرد زیبای بازیکنان تهرانی اضافه شده به ترکیب تیم هندبال ثامن‌الحجج در نیم فصل دوم توانست باعث درخشش این تیم در دیدار گذشته مقابل زنجان شود و پیروزی شیرینی را به ارمغان آورد.

هم‌اکنون ثامن‌الحجج در شرایط مساعد روحی و روانی برای رویارویی مقابل تیم قدرتمند فلاورجان به سر می‌برد.

به گزارش فارس، در فصل جدید مسابقات هندبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور 12 تیم در دو گروه با هم رقابت می‌کنند که ثامن‌الحجج آمل در گروه نخست با تیم‌های هیئت هندبال زنجان، کرمانشاه، تفت یزد، صبای قم و فلاورجان اصفهان همگروه است.

انتهای پیام/86012/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول