اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم هندبال ثامن‌الحجج آمل:

2 هندبالیست لیگ برتری با تیم ثامن‌الحجج قرارداد می‌بندند

خبرگزاری فارس: مربی تیم هندبال ثامن‌الحجج آمل گفت: با تزریق مالی تیم هندبال ثامن‌الحجج، 2 هندبالیست لیگ برتری طی روزهای آینده برای آغاز مقتدرانه دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک هندبال با این تیم قرارداد منعقد می‌کنند.

2 هندبالیست لیگ برتری با تیم ثامن‌الحجج قرارداد می‌بندند

قابوس اسماعیلی عصر امروز در حاشیه تمرینات آماده‌سازی تیم هندبال مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در این شهرستان بیان داشت: امیرحسین فتاحی و حمید حسین‌زاده 2 هندبالیست تهرانی که سال‌های گذشته در تیم‌های پارسیان تهران و استان قم در لیگ برتر توپ می‌زدند، به ترکیب این تیم اضافه شده و در روزهای آینده قرارداد خود را منعقد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این دو خرید جدید ثامن‌الحجج می‌تواند برای آغاز مقتدرانه دیدارهای لیگ برتر توسط این تیم مقابل حریفان بسیار مؤثر باشد، اذعان داشت: حسین‌زاده خط‌ زن بوده و فتاحی با قابلیت کار در دو پست کناره و گوش چپ می‌تواند کمک زیادی به تیممان بکند.

اسماعیلی با بیان اینکه این دو هندبالیست در تعدادی از تمرینات این تیم نیز حضور داشته و با دادن تست‌های لازم نظر مساعد کادر فنی را به خود جلب کردند، عنوان کرد: مهدی فهیمی دروازه‌بان ملی‌پوش فصل گذشته تیم هندبال آمل که در ابتدای فصل به خاطر برخی مسائل کاری حاضر به عقد قرارداد با این تیم نشد، چند روزی است که در تمرینات شرکت می‌کند و با دست یافتن به شرایط لازم آمادگی خود می‌تواند برای ثامن‌الحجج به میدان رود.

این پیشکسوت ورزش هندبال مازندران با اعلام اینکه یک‌شنبه هفته جاری حمایت مالی مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج که امسال اسپانسر تیم‌ ما است به حساب این تیم واریز شد، عنوان کرد: این مؤسسه مبلغ 50 میلیون تومان را برای این باشگاه در نظر گرفته که البته بخشی از این مبلغ می‌تواند با اختصاص به بازیکنان باعث ایجاد روحیه و انگیزه مضاعف شود.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه تا پایان نیم فصل نخست لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور با مشکلات زیاد مالی دست و پنجه نرم کرده و هزینه تمرین و دیدارهای خارج از خانه از سوی اعضای کادر فنی تقبل می‌شد، اذعان داشت: امیدواریم با خریدهایی که در ابتدای نیم فصل دوم لیگ دسته یک هندبال انجام می‌دهیم بتوانیم با صعود به رده‌های بالای جدول گروه خود در جمع دو تیم صعودکننده به مرحله دوم این رقابت‌ها قرار گرفته و از مدعیان صعود به لیگ برتر هندبال کشورمان باشیم.

انتهای پیام/86012/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول