اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

فتنه مخملی با فروکش کردن التهاب‌های جریان‌ساز پیشگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مهم‌ترین راهکار پیشگیری از فتنه مخملی فروکش کردن التهاب‌های جریان‌ساز است.

فتنه مخملی با فروکش کردن التهاب‌های جریان‌ساز پیشگیری می‌شود

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تاکید بر اینکه باید هوشیار باشیم تا دشمن فتنه پس از انتخابات سال 88 را به پیش از انتخابات سال آینده نکشاند، اظهار کرد: فتنه سال 88 امتحان الهی بزرگی به‌ویژه برای افرادی که داعیه حرکت‌های انقلابی داشتند و مدت طولانی در انقلاب مسئولیت بزرگ داشتند، بود.

وی افراد مذکور را ابزاری برای معاندان و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: برنامه‌ریزی دستگاه‌های جاسوسی کشورهای غربی برای تدارک فتنه سال 88 با رمز تقلب در انتخابات، امر را برای عده‌ای دارای شبهه کرد و افرادی محور فتنه قرار گرفتند و با سوء استفاده از رافت اسلامی نظام دست به یکسری اقدام‌های خیابانی زدند.

اشجری با اشاره به توصیه رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه افراد مطالبات خود را باید از راه قانونی پیگیری کنند، تصریح کرد: فتنه‌گران مطالبات خود را از طریق کشاندن مردم به کف خیابان‌ها طلب کردند و در برابر مردم و رهبری نظام و انقلاب ایستادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بیان کرد: فتنه‌گران به گونه‌ای رفتار کردند که صدای مردم و پیام رهبر انقلاب را نمی‌شنوند اما مردم با حضور دشمن‌شکن خود در روزهای هشتم و نهم دی ماه سال 88 این جریان را محو کردند.

وی خواص را به چند دسته تقسیم کرد و گفت: بعضی از خواص سکوت کردند و حرف نزدند، عده‌ای با فتنه‌گران همراهی کردند و برخی از خواص با بصیرت‌بخشی عمار انقلاب شدند و آستین همت بالا زدند و در غبار برخاسته از فتنه راه را پیدا کرده و پشت سر ولایت بر اقتدار و وحدت تاکید کردند.

اشجری به خواص بصیرت‌بخش اشاره کرد و یادآور شد: افراد مذکور نشان دادند افرادی که بخواهند بر مناسبات ملت و ولایت خدشه وارد کنند، به صحنه می‌آیند و از حیثیت خود مایه می‌گذارند تا حرمت اسلام و حریم ائمه (ع) را حفظ کنند البته عده‌ای نیز اگرچه در آغاز فتنه تردید داشتند اما در وسط راه با بیانیه‌ها و سخنرانی‌ها فتنه‌گران را محکوم کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان فتنه سال 88 را مرحله‌ای بسیار پیچیده، بزرگ و گسترده دانست و خاطرنشان کرد: فتنه 88 توسط مردم به شکست انجامید اما دشمن همچنان در حال رصد افرادی است که در فتنه‌ها آزمون قبولی نگرفتند و با تردید آمدند و پس از گذشت مدتی درگیر هیجان‌های سیاست‌زدگی شدند و اصل اصیل حمایت از آرمان‌های انقلاب را در هاله‌ای از فراموشی بردند.

دشمن از مناسبت‌های انقلاب اسلامی بیم دارد

وی به مناسبت‌های مختلف انقلاب اشاره کرد و افزود: یادمان نرود که دشمن از مناسبت‌های انقلاب اسلامی و مذهبی مانند عاشورای حسینی (ع) بیم دارد ضمن اینکه دندان طمع دشمن در انتخابات تیزتر می‌شود و امیدوار است تا افراد شاخص خود را در تردید از اصول انقلاب بیابد و برای آنها سرمایه‌گذاری کند.

اشجری تصریح کرد: باید مواظب باشیم دشمن در صدد است بر خلاف انتخابات سال 88 که حرکت فتنه را پس از انتخابات آغاز کرد، این‌بار پیش از انتخابات آن را محک بزند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه معاندان انقلاب دلخوش به حوادث پیش از انتخابات هستند، بیان کرد: مهم‌ترین راهکار پیشگیری از فتنه مخملی فروکش کردن التهاب‌های جریان‌ساز است.

وی یادآور شد: بعضی از افراد خیلی علاقه‌مند هستند تا بر موج‌های مختلف سوار شوند و گمان می‌کنند از این موج‌ها می‌توانند بهره‌برداری کنند اما مردم با کسی جز ولایت عقد اخوت نبستند و نشان دادند که بازوان پر قدرت ایمان و اراده دارند و هر گاه لازم باشد برای حمایت از کشور ولایی خود پیشتاز عرصه وحدت و اقتدار می‌شوند.

اشجری اظهار کرد: امیدواریم با توجه به هشتم و نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، هشدارهای رهبر فرزانه انقلاب مبنی براینکه امروز اگر کسی با طرح مسائلی و موضوع‌هایی به اختلاف‌ها دامن بزند در واقع خیانت به کشور کرده است، را جدی بگیریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد:‌ مردم افرادی که قصد خیانت به کشور را داشته باشند شناسایی می‌کنند و هر زمانی نیاز باشد آنها را کنار می‌زنند.

وی در پایان نهم دی را روز پیمان دوباره با آرمان پیر سفر کرده امام (ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری عنوان کرد.

انتهای پیام/84001/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول