اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه بروجن:

9 دی روز پیشی‌ گرفتن مردم از خواص در دفاع از ولایت بود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجن گفت: مردم با حضور در صحنه بزرگ حماسه 9 دی، جواب همه را دادند و ضمن دفاع از ولایت از خواص پیشی گرفتند.

9 دی روز پیشی‌ گرفتن مردم از خواص در دفاع از ولایت بود

به گزارش فارس از شهرکرد، حجت الاسلام علی دهقانی در جمع کارکنان سپاه این شهرستان به مناسبت سالروز حماسه 9 دیماه با گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اظهار داشت: دفاع از اسلام و درس گرفتن از عاشورای حسینی در ماه محرم و صفر به ما ستیز و مبارزه با ظلم و ظالمان را آموخته است.

وی ادامه داد: درسی که انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) به ما آموخت، همان فرمایش حضرت علی(ع) است که به حسن و حسین (ع) فرمودند که دشمن ظالم و ستمگر و یاور مظلوم باشید.

دهقانی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه فرمایشات حضرت علی علیه السلام و شعار استکبار ستیزی بنا و ایجاد شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجن با بیان اینکه در برخورد مسالمت آمیز با دشمن چیزی جز خواری نصیب انسان نمی‎شود، گفت: حضور مردم بابصیرت در روز 9 دی و خلق آن حماسه بزرگ، در پاسخ به دشمنان خارجی و عوامل داخلی آنان بود که دست به دست هم داده بودند و امید به براندازی نظام و انقلاب اسلامی داشتند، ولی مردم بصیر ما به صورت خودجوش با آن تظاهرات میلیونی خود، امید دشمنان داخلی و خارجی را به یأس تبدیل کردند.

وی افزود: دشمنان به بهانه تقلب در انتخابات می‎خواستند هویت انقلاب و ارزش‎های آن را بگیرند و با حریم شکنی، اهانت به مقدسات و هتاکی به ساحت اقدس الهی، پیامبر، امام زمان، شهدا و امام راحل(ره) قصد رسیدن به اهداف شوم خود را داشتند.

این مسئول ادامه داد: عوامل استکبار در سایه حمایت و سکوت برخی خواص جرأت یافتند در روز عاشورا، به بیرق و پرچم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اهانت کنند و علیه اصل ولایت فقیه شعار دهند.

دهقانی تاکید کرد: مردم با حضور در صحنه بزرگ حماسه 9 دی، جواب همه را دادند و ضمن دفاع از ولایت از خواص پیشی گرفتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بروجن متذکر شد: امروز دشمن آخرین تیر ترکش خود را با تحریم اقتصادی رها کرده و عملکرد مسئولان تعیین می‏کند که این تیر به هدف می‎خورد یا نه.

این مسئول در پایان اذعان داشت: با مردم بصیری که داریم و با در پیش گرفتن اقتصاد مقاومتی در این جنگ با دشمنان نیز پیروز خواهیم بود.

انتهای پیام/68001/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول