اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

خروش ملت ایران در 9 دی دشمنان را به ذلت کشاند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: خروش ملت ایران در 9 دی‌ماه سبب شد تا حقانیت نظام اسلامی بیش از گذشته معلوم شده و خباثت دشمنان مشخص و حرکت انحرافی آنها بی‌نتیجه و عقیم بماند.

خروش ملت ایران در 9 دی دشمنان را به ذلت کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور پنج‌شنبه شب در آخرین جلسه هماهنگی برنامه‌های 9 دی در اردبیل اظهار داشت: مردم ایران با خلق حماسه 9 دی در حقیقت حقانیت جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر ثابت کرده و نشان دادند که این نظام اسلامی تا زمانی که مردم در صحنه هستند پابرجا، زنده و بالنده است.

وی از 9 دی به عنوان همه‌پرسی جدید برای نمایش مقبولیت انقلاب یاد کرد و ادامه داد: در 9 دی سال 88 در یک خیز عظیم عمومی با عقبه دینداری، مردم ایران کاری کردند کارستان و برای همیشه به بساط فتنه‌گران داخلی و خارجی پایان دادند.

نظرپور با یادآوری اینکه ملت ایران در 9 دی سال 88 به دوستداران نظام امیدواری حقیقی بخشیده و در اردوگاه دشمن نیز یأس و ناامیدی را حاکم کردند، خاطرنشان کرد: هدف دشمن در فتنه 88 گمراه کردن، جدا کردن و قرار دادن مردم در مقابل دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی بود که این ملت با خروش واقعی و بصیرتی حقیقی و تبعیت هوشمندانه از مقام معظم رهبری به دنیا نشان دادند که این انقلاب هرگز به نقطه تسلیم کشیده نمی‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: 9 دی‌ماه به عنوان تجلی قدرت الهی و نهادینه شدن تفکر بصیرت و ولایت‌مداری در حقیقت پاسخ کوبنده به فتنه‌گران بود که تا پای جان برای حفظ انقلاب ایستادند و به دشمنان نیز ثابت کردند که حرکت خبیث آنها بی‌سرانجام است.

* شور حسینی همیشه استکبار را مقهور کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما در آستانه حماسه عظیم 9 دی که از آن به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت یاد شده است، شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با صدور اطلاعیه‌ای فرا رسیدن یوم‌الله 9 دی را یادآور شده و آورده است: بی‌شک یکی از پرافتخارترین وقایع تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی که با جلوه‌ای دیگر از شور حسینی و اراده آهنین ملت ایران در دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی همراه بود در حقیقت مجاهدان راه خدا و حق و حقیقت نمایشی از ایمان، معرفت و بصیرت را به ظهور و بروز رساندند.

اینک در آستانه سالگرد این رخداد عظیم و پرافتخار شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با گرامیداشت روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت و اعلام انزجار از رفتارهای ناشایست عوامل فتنه‌انگیز از آحاد مردم به ویژه علاقمندان و دلسوزان به نظام اسلامی خواسته شده تا در ویژه برنامه‌ای که در ساعت 10 صبح روز شنبه 9 دی‌ماه در حسینیه سپاه حضرت عباس (ع) برگزار می‌شود، شرکت کنند.

انتهای پیام/62001/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول