اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرمشهر:

9 دی پیوند ناگسستنی ملت با ولایت بود

خبرگزاری فارس: فرماندار خرمشهر گفت: 9 دی نشان‌دهنده پیوند ناگسستنی ملت با ولایت و عاشورا بود.

9 دی پیوند ناگسستنی ملت با ولایت بود

عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر به مناسبت سالروز حماسه 9 دی اظهار کرد: 9 دی سالروز حماسه‌ای جاویدان است که از سوی ملتی مسلمان، آگاه و بیدار ایجاد شد.

وی افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 9 دی 88 پیوند ناگسستنی ملت ایران را با ولایت فقیه و فرهنگ بزرگ عاشورا را نشان داد.

فرماندار خرمشهر ادامه داد: این حماسه بزرگ برای چندمین بار در طول انقلاب همه توطئه‌ها و کارشکنی‌های معاندان انقلاب اسلامی و مخالفان نظام را در‌هم شکست.

حسینی تصریح کرد: علاوه بر این حضور خودجوش و پرشور مردم در راهپیمایی 9 دی بار دیگر عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

وی اضافه کرد: در واقع این حماسه بزرگ به همه دنیا ثابت کرد که پیوند ملت ایران با مکتب ولایت و آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی پیوندی محکم و برگرفته از فرهنگ عاشورا است.

فرماندار خرمشهر خاطرنشان‌ کرد: ملت ایران ملتی هوشیار است و با توکل به خدا و تبعیت از رهبر انقلاب قادر است هر توطئه‌ای را برای علیه نظام اسلامی خنثی کند.

حسینی افزود: همین عوامل نیز موجب شده است تا در سال‌های پس از پیروزی انقلاب، نظام اسلامی از گزند دشمنان محفوظ بماند.

وی در پایان با تأکید بر اهمیت حضور در آیین‌های ویژه این روز تاریخ‌ساز کشور گفت: مردم مؤمن، ولایی و همیشه مقاوم خرمشهر نیز به طور حتم همگام با سیل عظیم و خروشان مردم ایران اسلامی در آیین‌های ویژه 9 دی ماه شرکت و اقدام نابخردانه دشمنان نظام را محکوم خواهند کرد.

انتهای پیام/72008/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول