اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود بارش برف

تمام راه‌های مواصلاتی اردبیل باز و تردد در آنها جریان دارد

خبرگزاری فارس: با وجود بارش برف در بیشتر شهرهای استان اردبیل تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

تمام راه‌های مواصلاتی اردبیل باز و تردد در آنها جریان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، بارش برف که از روز گذشته آغاز و هم‌اکنون نیز در برخی از مناطق استان ادامه دارد، سبب شده تا اهالی استان روزهای سردی را سپری کنند به طوری که برف، سرما و یخبندان و کاهش دما از پنج تا 10 درجه مشکلاتی را در تردد روزانه مردم به وجود آورده است.

با توجه به بارش برف و وجود کولاک مقطعی در گردنه‌های استان نیاز است تا رانندگان در حال تردد در این مسیرها با احتیاط و هوشیاری رانندگی کرده و با ماموران پلیس راه، راهداری و امداد و نجات جاده‌ای همکاری کنند تا خطری متوجه رانندگان و سرنشینان نشود.

مدیریت بحران استان اردبیل نیز با اشاره به ادامه بارش برف در اطلاعیه‌ای از عموم مردم به ویژه کسانی که قصد عبور از گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی را دارند خواست موارد ایمنی را مدنظر داشته باشند.

پلیس راه و اداره راه و شهرسازی استان نیز از تمام مسافران و رانندگان گذری از گردنه‌‌های استان خواست تا با تجهیزات زمستانی و همراه داشتن زنجیر چرخ تردد کنند تا گرفتار مشکلات و نارسایی‌های ناشی از برف و کولاک نشوند.

در این اطلاعیه همچنین به آماده‌باش تیم‌های عملیاتی پلیس، امداد و راهدارخانه‌ها برای کمک‌رسانی به در راه ماندگان احتمالی اشاره و از عموم شهروندان خواسته شده از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند.

گفتنی است هم‌اکنون تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد.

انتهای پیام/62003‌/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول